پیشنهاد سردبیر

یزد- استاندار یزد گفت: هفتۀ وحدت با پیام اتحاد و همدلی و با عطر و بوی عالم گیر بهار آفرین دلها، صفوت آدمیان و رحمت عالمیان و خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص) فرا می رسد واین هفته یادآور ضرورت همدلی و همزبانی بیشتر بین مسلمانان جهان است .

هفتۀ وحدت یادآور ضرورت همدلی و همزبانی بیشتر بین مسلمانان جهان است

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی اظهارداشت: این هفته یادگار اندیشه های ناب حضرت امام (ره) و روحانیت انقلابی است یادآور ضرورت وحدت و همدلی و همزبانی بیشتر بین مسلمانان عالم، وحدتی که در سایه سار قرآن و عترت می تواند نجات دهنده و تعالی بخش جهان اسلام باشد، است.

وی افزود: اگر مسلمین وحدت کلمه یابند بعید است اجانب بر آنها تسلط یابند، بعید است دشمن مجال تفرقه افکنی بیابد و اینگونه در جهان قساوت و سنگدلی و ستمگری رواج یابد. رسیدن به مقاصد عالی الهی و پیروزی‌ها جز از راه وحدت و انسجام ممکن نیست و اتحاد امت اسلامی و اخوت اسلامی داروی همۀ دردهاست، دارویی که برکات و الطاف خداوند را در خود دارد.
استاندار تصریح کرد: ما چه از نظر رشد و توسعه و تعالی در داخل کشور و چه از نظر خنثی کردن توطئه ها و ترفندهای جهانخواران و مأیوس کردن آنان، به وحدت محتاجیم و این همدلی و همزبانی را ضرورتی بزرگ می‌دانیم.

میرمحمدی افزود: به امید روزی که آیین محمدی جهان گستر گردد، وحدت مسلمین تحقق یابد، بساط ظلم و تباهی و تیرگی پایان پذیرد، زمین را بندگان صالح خدا به ارث برند، انسانیت و شرف و عزت گل کند و عدل و داد با ظهور منجی عالم بشریت (عج) فراگیر گردد.
وی خاطر نشان ساخت: اینجانب این هفتۀ سراسر مهر و نور و عشق را که مطلع الفجر رحمت وعزت الهی است و سالروز میلاد نبی مکرّم اسلام(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را در خویش جای داده است به همه مسلمین عالم و ملت شریف ایران، به ویژه مردم و جوانان دارالعبادۀ استان یزد تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم میراث نبوی و ارزش های الهی و آرمانهای حضرت امام(ره) و شهیدان را چنانکه مورد رضای خداست پاسداری کنیم.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.