پیشنهاد سردبیر

مشهد- امام جمعه مشهد جریان های سیاسی سکولار داخل کشور را یکی از راه های دشمن برای براندازی نظام دانست و گفت: ساختارشکنی تحت عنوان آزادی بیان یک توطئه استکباری در این کشور است، در کشور ما آزادی بیان وجود دارد اما نباید هنجارشکنی کنند.

جریان‌های سیاسی سکولار داخل کشور یکی از راه‌های دشمن برای براندازی نظام است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تمامی معادلات بین المللی را با استکبارستیزی خود برهم زد و در این صدد هستند که این معارف را از میان ببرند و سه لایه حرکتی برای براندازی اسلام شکل دادند، اظهار کرد: لایه نخست در عرصه زندگی جهان اسلام است. جریان تکفیر و ارعاب و تروریسم جریان مقابله با عقاید شیعه و معارف ائمه شکل گرفت و این جریان رسالت اصلی‌اش براندازی اسلام است.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دشمنان نقطه براندازی اسلام را از نقطه تکفیر شروع کردند تا به وسیله آنان مکتب تشیع را نابود کنند که خوشبختانه مقاومت مسلمانان و پایداری ملت ما  و حکمت و رهنمودهای رهبر ما دشمن را شکست داده است و نمونه‌اش آزادی حلب است.

وی افزود: روزی که جریان تکفیر سوریه و عراق را به باد تخریب گرفت، برخی سیاسیون دنیا نظرشان این بود که دیگر مسئله داعش شکست‌خوردنی نیست اما تنها فردی که داعش را شکست خورده معرفی کرد مقام معظم رهبری بود.

آیت الله علم الهدی ادامه داد: لایه دوم این است که دشمن برای براندازی مکتب در جامعه ولایی شیعه با جریان تحجر و شیعه انگلیسی جلو آمده است تا اندیشه و فرهنگ انقلابی برخاسته از معارف امام صادق را به حاشیه براند، اخیراً مدرکی به دست آمده که برخی از این دستگاه‌های دشمن که در ماهواره فعال هستند از عربستان پول گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه لایه سوم در جامعه انقلابی داخل کشور است که جریانهای سیاسی سکولار سردمدار آنها هستند، ‌ گفت: آنان در موقعیت‌های مختلف دم از گذران زندگی مردم می‌زنند و در جامعه انقلابی ما عناصر سکولار با این خصوصیت شکل گرفته است، مردم و مسئولان امنیتی و مقامات قضایی باید بیدار باشند و دستگاه قضا حساسیت نشان دهد.

امام صادق تز قدرتی بنی امیه را تغییر دادند

آیت الله علم الهدی آغاز سقوط طاغوت و کفر را یکی از جریان‌های ایجادشده پس از ولادت پیامبر(ص) عنوان و اظهار کرد: شکسته شدن طاق کسری، خاموش شدن آتشکده فارس از جمله حقایقی است که نشانه و حکایت از سقوط و ذلت استکبار دارد.

وی به بیان نقطه تطبیق ولادت امام صادق(ع) در روز ولادت پیامبر اکرم(ص) پرداخت و تصریح کرد: متولد شدن امام صادق(ع) در سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) یک اتفاق و تصادف نبود بلکه خداوند با این تطابق می خواست نشان دهد که ماهیت و عظمت و احیاء نبوت در سایه این نواده بزرگوار پیامبر(ص) ادامه می یابد.

امام جمعه مشهد با اشاره به اینکه امام صادق(ع) تز قدرتی اسلام را که بنی امیه به وجود آورده بودند با یک انقلاب فرهنگی به اسلام مکتب، اسلام فکر و اسلام فرهنگ تغییر دادند، افزود:‌ امام صادق(ع) در مقابل تفکری که دستگاه بنی امیه برای واقعیت های اسلام دنبال می کردند را تبدیل به تفکری صحیح از اسلام کردند و حرف درست را تثبیت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.