گیلان- فرمانده پلیس راه گیلان بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی این استان به‌ویژه اسالم به خلخال تأکید کرد.

تردد در محور اسالم‌ـ‌خلخال فقط با زنجیر چرخ  امکان پذیر است

به گزارش قدس آنلاین، حسین محمدپور صبح یکشنبه به وضعیت راه‌ها و جاده‌های گیلان اشاره و اظهار کرد: اکنون تمام محورها با تلاش عزیزان راهدار باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: از شب گذشته شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی مانند ماسوله، جیرنده، دیلمان، اسالم به خلخال، پونل و... هستیم و تمام محورهای کوهستانی بارش برف دارند و استفاده از زنجیر چرخ در این محورها اجباری است.

فرمانده پلیس راه گیلان با تأکید بر ضرورت استفاده از زنجیر چرخ به‌ویژه در محور اسالم به خلخال تصریح کرد: این محور کوهستانی از زندانه تا گردنه بارش برف دارد و تردد بدون زنجیر چرخ در محور مذکور امکانپذیر نیست.

وی از رانندگان محورهای کوهستانی گیلان خواست تا قبل از اطمینان از وضعیت راه‌ها، از تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر استان خودداری کنند و یادآور شد: رانندگان خود را برای رانندگی سخت و زمستانی آماده کرده و با احتیاط رانندگی کنند.

محمدپور رعایت سرعت و سبقت مطمئنه را مورد تأکید رانندگان قرار داد و خاطرنشان کرد: بارش باران در جلگه موجب لغزندگی سطح جاده‌های استان شده و رانندگان بدون شتاب و عجله در این محورها رانندگی کرده و فاصله طولی را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.