پیشنهاد سردبیر

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه افرادی که انقلابی نبودند در قلب هسته‌ای ایران با تفکرات نادرست خود بتن ریختند، گفت: برجام به ملت ایران نشان داد که مذاکرات هیچ مشکلی را حل نمی کند.

عده‌ای با تفکرات نادرست ‌به قلب هسته‌ای ایران ‌بتن ریختند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، علی باقری عصر امروز در نخستین اجتماع بزرگ جوانان مومن انقلابی استان گیلان با گرامیداشت ایام پر برکت دهه فجر و با بیان اینکه در سالگرد بهار انقلاب اسلامی همواره باید یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) را گرامی بداریم اظهار داشت: هویت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی به‌دلیل وجود امام خمینی(ره) است و این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ کجای دنیا شناخته شده نبود.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه آیندگان به حال افراد هم عصر با امام خمینی(ره) غبطه می‌خورند افزود: امام خمینی(ره) یک ابر مرد شیعه بود و جهان اسلام به این شخصیت بزرگ افتخار می‌کند.

باقری ویژگی‌های شخصیت والای امام خمینی(ره) را گسترده و معنوی عنوان کرد و گفت: اداره جامعه با تکیه به آموزه‌ها و موازین دینی از سوی امام خمینی(ره) در جامعه مطرح شد و امروز این امر به اقتدار تبدیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدای حرکت انقلابی امام خمینی(ره) برخی در کشور با این حرکت و اقدام موافق نبوده و جرات و جسارت این حرکت را نداشتند خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت برجسته مطرح در جهان اسلام هستند که مقام معظم رهبری در توصیف ایشان فرمودند امام راحل در مرز معصومیت حرکت می‌کردند. 

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه اعتقاد امام خمینی(ره) بر این بود که دین می‌تواند در اداره جامعه دخالت کند و جامعه را به کارآمدی برساند تاکید کرد: ورود دین در حاکمیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

باقری با بیان اینکه جدایی دین از حاکمیت و سیاست جامعه خدشه‌دار کرده و امنیت ملی را به خطر می‌اندازد تصریح کرد: اختلافات افراد انقلابی در جامعه امروز بر سر چند سانتریفیوژ نیست بلکه این اختلافات بر سر حاکمیت دین بر جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه اتکا به دین موجب ایجاد جسارت، ایستادگی و دفاع از حق مردم در مقابل دشمن می‌شود افزود: دین قدرت ایستادگی در مقابل دشمن را به ما داده و اجازه اینکه در برابر دشمن مصالحه و مصامحه کنیم را از ما می‌گیرد.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه افرادی که در مقابل حضرت امام خمینی(ره) هستند در حال عوام فریبی هستند و گذاره‌های نادرستی را در بین مردم رواج می‌دهند خاطرنشان کرد: این افراد دوری از ارزش‌ها را در مقابل ایجاد رفاه در جامعه به مردم القاء می‌کنند.

باقری دعوای امنیت ملی، رفاه جامعه، امنیت و صلح با پایبندی به ارزش‌ها را یک دعوای ساختگی و عوام فریبی عنوان کرد و افزود: در نقطه‌ای که پایبند به ارزش‌های دین و حاکمیت بودیم منافع ملی، امنیت، صلح و رفاه به‌درستی تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت هسته‌ای ایران اسلامی یک امر انکار ناپذیر در دنیا بود و این امر با صف کشیدن و هزینه کردن آمریکا در مقابل این پیشرفت ایران اثبات می‌شود گفت: از آغاز انقلاب اسلامی کشور ایران در بحث‌های هسته‌ای تحریم بوده و پیشرفت‌های امروز تنها به‌دست جوانان انقلابی و اتکای حاکمیت بر دین است.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با تاکید بر اینکه فعالان و دانشمندان عرصه هسته‌ای از پیشتازان پایبندی به ارزش‌های دینی بودند افزود: در عرصه موشکی و نظامی پیشرفت ایران همواره غیر قابل انکار است و موضوع بعدی استکبار جهانی در مقابل ایران بحث موشکی است.

باقری با اشاره به اینکه توانمندی امروز ایران در عرصه‌های موشکی با وجود شرایط سخت تحریم با تاسی از دم مسیحایی حضرت امام خمینی(ره) است بیان کرد: اگر حاکمیت پیشرفت‌های هسته‌ای و موشکی را در حوزه‌های مختلف در کشور وارد کنید به‌طور حتم ارتقاء و توسعه جامعه حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حکومت دینی ایران اسلامی اجازه نداده است که یک میلی‌متر از خاک این کشور جدا شود خاطرنشان کرد: ورود دین به جامعه موجب ارتقاء اجتماع و ایجاد رفاه، صلح و امنیت می‌شود و باید از ورود دین به حاکمیت به‌طور ویژه پشتیبانی کنیم.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه جانفشانی مدافعان حرم موجب امنیت حاکم بر  کشور شده است تصریح کرد: نفوذ ایران در منطقه به‌دلیل حاکمیت دینی انقلاب اسلامی است.

باقری حاکمیت دینی را یک ظرفیت مهم برای کشور دانست و بیان کرد: باید به انقلابی بودن میهن اسلامی ایران افتخار کنیم و افرادی که امروز خواب آمریکا را می‌بینند باید بدانند که آمریکا محال است با آنها تعامل کند چون آمریکا یک شیطان بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که انقلابی نبودند در قلب هسته‌ای ایران با تفکرات نادرست خود بتن ریختند تاکید کرد: انرژی هسته‌ای تنها ارزش دینی نیست بلکه یک نظام دینی و پایبندی به ارزش‌های انقلابی است که پای رفاه جامعه ایستاده است.

معاون سابق سیاست خارجی و امنیت بین الملل شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دشمن به دنبال گرفتن انگیزه از جوانان انقلابی است افزود: دشمن با مذاکرات هسته‌ای هدف خود را دنبال کرده و امروز به انقلابی بودن و عبورکردن جوانان ایران اسلامی از موانع را به‌درستی درک کرده است.

وی دوری از انقلابی‌گری را چالش بزرگ جامعه امروز دانست و با تاکید بر اینکه اگر انقلابی‌گری را دنبال کنیم به تمامی موفقیت‌ها دست می‌یابیم افزود: رمز گذشتن از موانع و دشمنان تنها با بصیرت در شناخت، عقلانیت در تصمیم و جسارت در اقدام است.

باقری با بیان اینکه برجام به ملت ایران نشان داد که مذاکرات هیچ مشکلی را حل نمی‌کند خاطرنشان کرد:  مذاکرات حتی نتوانست در حادثه منا باعث شود که یک پیکر از شهدا را تحویل بگیرند و تنها نهیب مقام معظم رهبری عربستان را به هراس  واداشت.

معاون سابق  شورای عالی امنیت ملی افزود: معجزه انقلاب این است که در تنگناها فرصت‌هایی را ایجاد می کند که این فرصت موجب خلق دستاوردهای گسترده برای کشور می‌شود و قدرت انقلاب به شیوه‌ای بزرگ است که امروز بزرگترین قدرت‌های جهان را به زانو در آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.