دبیرکل ناتو اعلام کرد، جنگ در اوکراین احتمالا برای مدتی طولانی ادامه یابد؛ اما بر سر میز مذاکره خاتمه خواهد یافت.

روسیه برای جنگ طولانی در اوکراین برنامه ریزی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو با درخواست برای افزایش حمایت نظامی از کی‌یف، گفت: نباید روسیه را دست کم گرفت. روسیه برای جنگی طولانی برنامه ریزی می‌کند. باید درک کنیم که ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) آماده وارد کردن این جنگ به مدت زمان طولانی و انجام حملات جدید است.

وی خاطرنشان کرد: جنگ در اوکراین نهایتا بر سر میز مذاکرات تمام خواهد شد؛ اما در عین حال باید راه حل «پیروزی اوکراین به عنوان کشوری با حاکمیت مستقل» تضمین شود.

او اضافه کرد: سریع‌ترین راه برای تحقق این هدف ارائه کمک نظامی است تا پوتین بفهمد نمی‌تواند در میدان جنگ پیروز شود و باید بنشیند و با حسن نیت مذاکره کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    در سایه جنگ میتوان دموکراسی را نابود و استبداد را حاکم و زندگی مردم را تحت فشار اقتصادی و ناامنی و لزوم تغییر قوانین در شرایط جدید ، بشکل مطلوب متحول ساخت. ایران طراح جنگ اکراین با اهداف جهانی است که عمدتا غرب را هدف قرار داده. کمکهای نظامی غرب به اکراین درواقع صرف نابودی تمدن غرب میشوند. روسیه و اکراین تحت فرمان ایران عمل میکنند. این جنگ میتوانست خیلی جلوتر و در زمان کوتاه به نتیجه شکست قطعی اکراین برسد اما در حالت نمایشی و با هدف درگیر کردن کشورهای مختلف و بحران سازی جهانی ادامه دارد.