مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه گفت: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان بررسی و نظارت بر این حوزه برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران افزایش می‌یابد.

نظارت بر دفاتر خدمات گردشگری  کرمانشاه افزایش می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین، داریوش فرمانی در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بررسی و نظارت بر این عملکرد به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: رعایت ضوابط و مقررات و عمل به تعهدات برای جلب رضایت گردشگران برای رونق بخشی به صنعت گردشگری استان امری ضروری است که باید مورد توجه دفاتر خدمات مسافرتی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: مردم به مجوزی که میراث‌فرهنگی صادر می‌کند اعتماد دارند و نباید این اعتماد از بین برود.

وی با بیان اینکه هر گونه شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی با جدیت مورد بررسی قرار می‌گیرد، گفت: عمل در چارچوب وظایف قانونی موجب رضایت مسافران، جلب اعتماد مردم و رونق گردشگری استان می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان تصریح کرد: نقش دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان پیشرو در ورود و خروج گردشگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و قطعا با خدمات مناسب می‌توانند شرایط جذب حداکثری گردشگران را در استان فراهم کنند.

وی تاکید کرد: بهبود سطح کیفی خدمات به گردشگران یکی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل است که همه فعالان و تاسیسات گردشگری باید به این سمت حرکت کنند.

در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان به سه مورد شکایت مسافران از دفاتر خدمات مسافرتی استان رسیدگی شد.

در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.