مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از وجود ۵۰۰ مشترک بسیار پرمصرف در این استان خبر داد.

وجود ۵۰۰ مشترک بسیار پرمصرف در خراسان شمالی/ صدور ۲۵۰۰ اخطار برای اداره‌ها

به گزارش قدس انلاین، محمود هاشمی با اشاره به اینکه در این استان ۱۳۱ هزار مشترک وجود دارد، اظهار کرد: از این تعداد ۱۳۰ هزار و ۵۰۰ مشترک در پله‌های یک تا شش و ۴۵۰ مشترک در پله‌های هفت تا ۱۰ قرار دارند. بسیاری از مشترک‌های بسیار پرمصرف خارج از شهر، ویلا دارند و وسایل گرمایشی خود را خاموش نمی‌کنند تا در تعطیلات که به آنجا می‌روند، دمای هوای داخل ویلا گرم باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای مدیریت مصرف، گاز تمام ویلاهای خالی قطع می‌شود، ادامه داد: تقریباً گاز تمام ویلاهای مسیر بدرانلوی شهرستان بجنورد قطع شده است.

هاشمی درباره مصرف گاز اداره‌ها در فصل سرما نیز بیان کرد: طبق مصوبه باید گاز اداره‌ها یک ساعت قبل از شروع ساعت کاری روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری خاموش شود. اجرای این طرح از ابتدای آذر ماه در استان آغاز شده است. اداره‌هایی که دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نکرده باشند، برای بار اول اخطار می‌گیرند و در مراحل بعد، گاز آنها قطع می‌شود.

وی اعلام کرد: تاکنون ۲۵۰۰ اداره در این استان به علت مدیریت نکردن مصرف گاز، اخطار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی در ارتباط با محدودیت‌های گازی اعمال‌شده برای صنایع نیز گفت: گاز نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان به دلیل درخواست خود آن‌ها که تعمیر دستگاه داشتند، محدود شده است. گاز شرکت آلومینای جاجرم نیز تا ۵۰ درصد محدود شده است و این شرکت از ذخیره‌ها استفاده می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.