مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امسال در مراسم شهادت امام جواد الائمه علیه السلام یادبود شهدای خدمت برگزار می‌شود.

یادبود شهدای خدمت در مراسم سوگواری امام جواد(ع) برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی اظهار کرد: در پاسداشت و تعظیم یاد و خاطره شهدای خدمت بویژه خادم الرضا آیت الله رئیسی امسال در شهادت امام جواد علیه السلام از خادمان شهید قرآن و عترت یاد شده و در کنار سوگواری و عزاداری مردم ولایتمدار برای خدمتگزاران شهید خود نیز سوگواری خواهند کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: هیأت‌ها، مساجد مبلغین و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت و مردم به خاطر عشق و علاقه به ائمه معصومین علیهم السلام دوستداران و خدمتگزاران آنها را ارج نهاده و با پاسداشت نام خادمان آنها در عزاداری اهل بیت ارادت خود را به آنها نشان خواهند داد.

وی افزود: مردم و ملت خدا جوی جریان تمدن اسلامی را در بستر و مسیر ولایت و امامت دانسته و حرکت اجتماعی و دینی را در چارچوب هدایت و نظارت امام معصوم و نایبش یعنی ولایت فقیه تعریف و معنا می‌کنند.

صاحبقرانی ادامه داد: لذا امید داریم با برگزاری این مجالس عزا کمی از دین خود را به شهدای انقلاب بویژه شهدای خدمت ادا و بتوانیم راهشان را در سایه ولایت و امامت ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.