حاجی دلیگانی مردم شاهین شهر در مجلس با اشاره به کاهش مالیات بر تولید و مالیات بر عایدی سرمایه گفت: هدف از این قوانین جهش و رونق تولید است. کاهش مالیات تولید یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه اصلاح نظام مالیاتی به نفع بخش مولد اقتصاد بوده است.

کاهش پنج درصدی مالیات واحدهای تولیدی مهم‌ترین اقدام در زمینه اصلاح نظام مالیاتی به نفع بخش مولد

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با قدس در مورد کاهش مالیات بر تولید، گفت: در بند ن تبصره ۶قانون  بودجه مصوب شد که پنج درصد مالیات واحدهای تولیدی کاهش یابد که هدف از این مصوبه کمک به تولید بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه، اظهار کرد: قطعا این مصوبه همراه با قانون مالیات بر عایدی سرمایه باعث رونق تولید می شود و با این رونق تولید، گردش مالی و ثروت ملی افزایش می یابد.

حاجی دلیگانی بیان کرد: اینکه مالیات بر عایدی سرمایه وضع شود باعث می شود که پول به سمت بخش تولید بیاید و با سرمایه گذاری در این بخش شاهد جهش تولید باشیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر به دلیل بهم ریختگی بازار و عدم حمایتی که از تولید شد سرمایه گذاران و مردم ترجیح دادند که سرمایه خود را به بازار سکه، طلا و ارز ببرند و کمتر در بخش تولید سرمایه گذاری کردند. در سال جدید که به نام جهش تولید است امیدواریم علاوه بر قوانین مالیاتی که در راستای حمایت از تولید است قوانینی نیز برای رونق و جهش تولید مصوب کنیم تا با مجموعه این قوانین شاهد جهش تولید باشیم.

نماینده شاهین شهر در مجلس خاطر نشان کرد: البته صرف تصویب قانون نمی توانیم ادعای حمایت از تولید داشته باشیم این قوانین باید اجرایی شوند تا بتوانیم شاهد جهش تولید باشیم. کاهش مالیات تولید در دولت سیزدهم یکی از مهم‌ترین اقدامات در زمینه اصلاح نظام مالیاتی به نفع بخش مولد اقتصاد و در زمینه حمایت از مردمی‌سازی اقتصاد بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.