دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: تا به امروز دو شرکت هوایی فروش بلیت‌های اربعین خود را آغاز کرده و طی روزهای آتی باقی شرکت‌های هوایی به محض دریافت مجوز، فرآیند فروش را آغاز خواهند کرد.

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین تا پایان هفته جاری

با توجه به اینکه در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و در این بازه زمانی بسیاری از عاشقان حسینی به نجف اشرف و بغداد سفر می‌کنند، بر همین اساس بناست پروازهای اربعین از ۲۴ مردادماه به صورت رسمی آغاز شود و پیش فروش بلیت پروازها با قیمت مصوب، یعنی بلیت رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان در بازار عرضه شود.

همچنین براساس این گزارش بنا بود، پیش فروش بلیت‌های اربعین از روز گذشته (شنبه، ۱۳ مردادماه) توسط ۱۸ شرکت هواپیمایی در بازار به صورت تدریجی عرضه شود اما طبق بررسی‌های صورت گرفته تنها دو شرکت هوایی ایران‌ایر و ایران‌ایرتور فروش بلیت‌های اربعین خود را آغاز کردند اما سوال اینجاست که دلیل عدم عرضه بلیت توسط دیگر شرکت‌های هوایی چیست؟

لازم به ذکر است، فروش بلیت‌های اربعین حسینی تنها در بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۹ شهریورماه به فروش خواهد رسید در حالی که یک روز پیش آغاز سفرهای هوایی اربعین (۲۳ مردادماه) برخی از شرکت‌های هوایی بلیت یک‌طرفه به نجف را به قیمت ۹ میلیون تومان عرضه کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.