به ریاست تولیت آستان قدس رضوی و با حضور مدیران و معاونین ارشد این نهاد، مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی با تأکید بر اهمیت نظارت دقیق و مستمر مدیران به منظور صیانت از سرمایه‌های موقوفاتی، مالی و اجتماعی این آستان مقدس؛ ابراز کرد: انجام هیچ اقدامی در آستان قدس رضوی خارج از قوانین، مقررات و ضوابط سازمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفتی نیست.
وی نظارت مدیران بر اجرای صحیح سیاست‌های کلان ابلاغی و اتخاذ تدابیر و رویکردهای پیشگیرانه در بروز هرگونه تخلف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران باید بر اجرای دقیق بخشنامه‌ها و رعایت دستورالعمل‎‌ها، آئین نامه‌ها و قوانین نظارت جدی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه باید گلوگاه‌های احتمالی انحرافات مالی در سازمان را شناسایی و پیشگیری کرد؛ گفت: شناسایی به‌هنگام و رسیدگی سریع به تخلفات احتمالی اداری و مالی از موضوعات حائز اهمیت است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مدیران موظف به رعایت خط‌ مشی‌ها، قوانین و مقررات متضمن کنند تحقق سیاست‌های کلان این آستان مقدس هستند؛ تصریح کرد: مدیران باید با نظارت دقیق و رصد مستمر موارد انحراف از قوانین، برنامه‌ها و سیاست‎‌های کلان را شناسایی و اقدامات اصلاحی مناسب را اتخاذ کنند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در مواردی که آستان قدس با دستگاه‎‌های کشوری، استانی و شهری نیاز به تعامل دارد، باید ضوابط آن‌ها که قوانین کشوری است را به طور کامل رعایت کنیم.
گفتنی است در این جلسه گزارش حسابرسی و گزارش عملکرد سازمان مرکزی این آستان مقدس ارائه و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.