پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: امیدوارم بازیکنان خارجی جدید استقلال مثل جلال‌الدین ماشاریپوف باشند تا بتوانند به آبی‌پوشان در طول فصل کمک کنند.

 آمدن VAR حق را به حق‌دار می‌رساند/ امیدوارم خارجی‌های استقلال مثل ماشاریپوف باشند

صادق ورمزیار در خصوص برتری استقلال در هفته نخست لیگ برتر مقابل شمس‌آذر، اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم در اولین بازی لیگ به ۳ امتیاز مهم و حساس برسیم و این برد قطعا خط‌ونشانی برای سایر رقبا است. طبیعی است که در ۳ هفته اول لیگ، تیم نتواند به هماهنگی لازم برسد چون بازیکنان جدیدی اضافه شده‌اند.

وی در مورد آمدن VAR به لیگ برتر، گفت: قطعا با آمدن این سیستم، حق به حق‌دار می‌رسد و کسی هم نمی‌تواند به داور بازی اعتراض کند. شک ندارم اگر VAR در بازی استقلال نبود قطعا آن دیدار را هم نمی‌توانستیم ببریم. کمک داور ویدیویی برای فوتبال کشورمان ضروری است.

پیشکسوت استقلال درباره بازیکنان جدید خارجی تیم، یادآور شد: خوشبختانه در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده‌یم. امیدوارم بازیکنان خارجی که به استقلال آمدند مثل جلال‌الدین ماشاریپوف باشند. شک ندارم با آمدن این بازیکنان، استقلال جان تازه‌ای گرفته و می‌تواند در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

ورمزیار در خصوص میزبانی استقلال از حریفان در خارج از تهران، تصریح کرد: زیبایی فوتبال به حضور تماشاگران است و همین هواداران باعث دلگرمی بازیکنان می‌شوند. خوب نیست دو تیم پایتخت در شهرهای دیگر میزبان تیم‌ها شوند. همین کار باعث می‌شود تیم نتواند در بعضی از بازی‌ها نتیجه دلخواه خود را کسب کند.

وی در مورد مشخص شدن حریفان استقلال در لیگ نخبگان، خاطرنشان کرد: دو نماینده ایران با تیم‌های سختی بازی دارند. سوپر کاپ عربستان را دیدیم که الهلال عربستان توانست النصری که رونالدو را دارد شکست دهد و این نشان می‌دهد که بازی‌های بسیار سخت و سنگینی در انتظار استقلال و پرسپولیس است. امیدوارم استقلال با خریدهای که انجام داده، بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

پیشکسوت استقلال درباره بازی آینده مقابل ملوان انزلی، اظهار کرد: ملوان از قبل همیشه یک زنگ خطری برای تیم‌ها بوده و می‌تواند تیم‌های لیگ برتری را اذیت کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.