ملی‌پوش اسکیت سرعت ایران، گفت: مسابقات جهانی در شرایطی برگزار خواهد شد که کار سختی برای کسب موفقیت داریم اما ناامید نیستیم و شانس کسب مدال ماده ۱۰۰متر را داریم.

ملی‌پوش اسکیت سرعت ایران: در ۱۰۰متر شانس موفقیت داریم/ کار سخت است اما ناامید نیستیم

میلاد صالحی به میزبانی ایتالیا از مسابقات جهانی اسکیت سرعت اشاره کرد و اظهار داشت: تا امروز اردوهای خوبی را پشت سرگذاشتیم و شرایط مناسبی داریم. تمرینات را دنبال می‌کنیم و در حال آماده‌سازی خودمان برای مسابقات جهانی ایتالیا هستیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها نیمه دوم شهریورماه برگزار خواهد شد که بدون شک سطح بسیار بالایی خواهد داشت. رشته اسکیت سرعت در المپیک حضور ندارد و به همین دلیل در رقابت‌های جهانی همه مدعیان با تمام توان به میدان می‌آیند تا خودشان را مطرح کنند و این رقابت سخت و نزدیکی را برای کسب مدال و افتخار ایجاد می‌کند.

ملی‌پوش اسکیت ایران در واکنش به اینکه مدعیان این رشته در آسیا و جهان کدام کشورها هستند، گفت: در آسیا کشورهایی از جمله کره‌جنوبی و چین‌تاپیه از مدعیان به شمار می‌روند. در اروپا هم اسپانیا، ایتالیا و بلژیک را می‌توان نام برد. کشورهای کلمبیا، مکزیک و شیلی هم از قاره آمریکا برای خود صاحب سبک و عنوان هستند و در کل باید گفت همه مدعیان با تمام توان راهی ایتالیا خواهند شد.

صالحی خاطر نشان کرد: سطح بالای مسابقات باعث خواهد شد رکوردهای خوبی به ثبت برسد. انتظار رقابت‌های سخت و نزدیکی را داریم اما این امید را داریم اتفاقات خوبی هم برای ما رقم بخورد و به نظرم در ماده ۱۰۰متر می‌توانیم افتخارآفرین باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.