۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
کد خبر: 1008002

رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید حاضر به مناظره با رقیب دموکرات خود در شبکه حامی دموکرات ها نیست.

ترامپ: با هریس مناظره نمی‌کنم

قدس؛ به نقل از رویترز، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نسبت به برگزاری مناظره تلویزیونی با رقیب دموکراتش در شبکه «ای بی سی نیوز» ابراز تردید کرد.

ترامپ گفته پس از تماشای مصاحبه جانبدارانه سناتور «تام کاتن» نماینده ایالت آرکانزاس در شبکه ای بی سی نیوز، درباره برگزاری مناظره با «کامالا هریس» در این شبکه دچار تردید شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که امروز صبح شبکه جعلی ای بی سی نیوز را تماشا کرده است و از خود پرسیده است که چرا مناظره با کامالا هریس را در آن شبکه انجام دهد؟ چرا هریس با برگزاری مصاحبه در شبکه فاکس، ان بی سی، سی بی اس و حتی سی ان ان مخالفت کرده است.

ترامپ در ابتدا موافقت کرده بود که در ۱۰ سپتامبر با «جو بایدن،» رئیس جمهور آمریکا و نامزد پیشین حزب دموکرات در شبکه ای بی سی نیوز مناظره کند. اما پس از جایگزینی هریس، گفت که توافقات قبلی دیگر موضوعیت ندارد. ترامپ همچنین شبکه ای بی سی نیوز را به جانبداری از دموکرات ها و انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

ستاد انتخاباتی هریس با تصمیم ترامپ برای برگزاری مناظره در شبکه فاکس نیوز مخالفت کرد و از او خواست به توافقات پیشین احترام بگذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.