سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امروز بازی شجاعانه ای را مقابل تیم پرسپولیس انجام دادیم هر چند وی ای آر نیز به کیفیت داوری کمکی نکرده است.

 تیم فولاد مقابل پرسپولیس شجاعانه بازی کرد

یحیی گل محمدی شامگاه جمعه در نشست خبری پس از دیدار تیم خود مقابل پرسپولیس تهران، خاطرنشان کرد: تیم ما در دیدار امروز بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشت و اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم حتی برنده این بازی هم می توانستیم باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما اگر امروز با تجربه فوتبال بازی می کرد و قدر موقعیت های خود را می‌دانست، می توانست پیروز از میدان خارج شود اما در عین حال نیز حریف امروز ما یک تیم با تجربه، پرمهره و در عین حال از تیم های مدعی قهرمانی لیگ امسال بود.

گل محمدی با اشاره به اینکه تیم ما با وجود آنکه یک گل راحت دریافت کرد اما در ادامه توانست فشار مضاعف و لازم را به حریف خود بیاورد که همین موضوع در ادامه منجر به دریافت گل دوم خود نیز شد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: با توجه به شرایط چند سال گذشته تیم فولاد خوزستان نبایستی توقع یک شرایط آرمانی و اینکه تیم بتواند به زودی زود در سطح بالای لیگ برتر قرار بگیرد را داشته باشیم.

وی به شرایط تیم فولاد اشاره کرد و گفت: سعی کردیم بازیکنانی را به تیم فولاد اضافه کنیم که دوندگی بالایی داشته باشند و به همین جهت تغییرات زیادی را صورت دادیم که البته این کار ما تبعاتی هم به همراه داشت اما بایستی چند دیدار را پشت سر بگذرانیم تا هماهنگی لازم را در تیم پیدا کنیم و امیدوارم بازیکنان ما قدر خودشان را بدانند و از حضورشان در زمین و موقعیت هایی که برای آنان ایجاد می شود حداکثر استفاده را به عمل بیاورند.

گل محمدی با اشاره به اینکه وی ای آر هنوز نتوانسته شرایط داوری ما را بهتر از گذشته بکند، تصریح کرد: وی ای آری که امروز در فوتبال ایران استفاده می شود به کیفیت داوری ما کمک نمی‌کند و بیشتر باعث وقت کشی و از تب و تاپ افتادن بازی ها هم می شود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان یادآور شد: در یک صحنه که برخورد قطعی صورت گرفت و بازیکن ما مصدوم شد، وی ای آر نتوانست تشخیص درستی بدهد و در چند صحنه دیگر هم که خطاها حتمی بود و ما از بیرون زمین هم تشخیص دادیم، داوری به درستی سوت نزد.

گل محمدی به خانه به دوش بودن برخی از تیم های لیگ برتری هم اشاره کرد و افزود: امکانات و زیرساخت های ورزشی کشور موضوع تازه ای نیست و بایستی از سال‌ها پیش مسوولان فوتبالی به فکر تجهیز ورزشگاه ها می افتادند این در حالی است که پول خوبی در فوتبال وجود دارد ولی متاسفانه زیرساخت‌های آن به هیچ عنوان متناسب با شان و جایگاه فوتبال حرفه ای نیست و از همین الان باید به فکر زیرساخت های ۱۰ سال آینده کشور باشیم تا به یک ساماندهی اساسی در این حوزه برسیم.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر در قزوین میزبان تیم فولاد خوزستان بود که در نهایت توانست حریف خود را با ۲ گل استون اورنوف و وحید امیری شکست دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.