محسنی اژه‌ای گفت: امروز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.

رئیس قوه قضائیه: در عرصه داخلی باید با وحدت مردم، کارگزاران و مسئولان مشکلات را حل کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که از میدان امام حسین (ع) تا حرم حضرت عبدالعظیم (ع) در حال برگزاری است، اظهار کرد: همانگونه که حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) هدف از قیام عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کردند، امروز نیز همه امت اسلامی و تمام آزادگان جهان باید در مقابل زشتی‌ها، پلشتی‌ها و ظلم‌هایی که می‌بینند، ساکت ننشینند و فریاد برآورند.

رئیس قوه قضاییه، موضوع فلسطین را یکی از موضوعات اصلی نه تنها دنیای اسلام، بلکه سراسر جهان دانست و گفت: همه کسانی که بویی از انسانیت برده‌اند، باید در مقابل مستکبرین عالم و در راس آن‌ها آمریکا و دست‌پرورده آن یعنی رژیم صهیونیستی به پا خیزند و علیه این ظلم و جنایتی که در این برهه از تاریخ علیه مردم فلسطین صورت می‌گیرد، یکصدا و یکپارچه عمل کنند.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین گفت: در عرصه داخلی نیز باید با وحدت همه مردم عزیز، کارگزاران و مسئولان نظام، دست به دست هم دهیم تا مشکلات موجود اعم از برخی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی و سایر مسائل را حل کنیم و در جهت پیشرفت و تعالی کشور گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.