قدس آنلاین لرستان - مدیر عامل شرکت گاز لرستان در جلسه طرح مشارکت مردمی برای را ه اندازی واحد های تولیدی در روستا با حضورمعاون توسعه روستایی،استاندار و مدیران اجرایی استان برگزارشد، گفت: در حال حاضر ۴۹۷ واحد صنعتی استان نیازمند به استفاده از گاز طبیعی هستند و این در حالیست که این واحدها از سوخت فسیلی استفاده می کنند.

۴۹۷ واحد صنعتی لرستان نیازمند گازرسانی هستند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، حشمت اله شمس خرم آبادی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۳ شهر لرستان از نعمت گاز بهره مند هستند اظهار داشت: همچنین تا کنون ۶۷۰ روستای استان نیز گاز رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه گاز رسانی به سه شهر استان لرستان طی دو سال گذشته صورت گرفته است افزود: همچنین در مدت زمان یاد شده ۳۳۵ روستای لرستان از نعمت گاز بهره مند شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به اینکه در استان دو هزار و ۸۰۰ روستا وجود داردبیان نمود: از این تعداد هزار و ۵۳۰ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت دارند که بر اساس قانون می توان برای هزار و ۲۰۰ روستا کار گاز رسانی را انجام داد.

شمس خرم آبادی با اشاره به اینکه هم اکنون گازرسانی به ۴۶۷ روستا در دست اجرا است تصریح کرد: تا کنون نیز همه شهرک های صنعتی استان نیز گاز رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه در حال حاضر ۴۹۷ واحد صنعتی و تولیدی در استان وجود دارند که از گاز طبیعی استفاده نمی کنند گفت: این در حالیست که رویکرد وزارت نفت جایگزینی سوخت های فسیلی با گاز طبیعی در واحدهای تولیدی است.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان تاکید کرد: در این راستا دستگاههای اجرایی مرتبط با این حوزه باید واحدهای تولیدی استان را به سمت استفاده از گاز طبیعی سوق دهند.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.