۱۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
کد خبر: 365124

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برکناری خود و جانشینی شاه‌حسنی برای مسئولیت پرونده فساد در فوتبال را رد کرد و گفت: آقای شاه‌حسینی امروز رابط کمیسیون با قوه قضائیه برای پیگیری پرونده شده است.

 برکناری در کار نیست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در پرونده فساد در فوتبال از ابتدا آقای شاه حسینی به عنوان کارشناس پرونده در کنار بنده به همراه چند تن از کارشناس دیگر همکاری می‌کردند.

وی افزود: از روز ابتدای بررسی و در مسیر تهیه گزارش پرونده فساد در فوتبال آقای شاه حسینی حضور داشتند. پس از اتمام مرحله اول گزارش پرونده فساد در فوتبال و ارجاع پرونده به دستگاه قضایی، لازم بود رابطی بین کمیسیون و قوه قضائیه، پرونده را پیگیری کند. با توجه به سوابق قضایی و تسلط  آقای شاه‌حسینی در حوزه قضا و فوتبال از طرف آقای پورمختار حکم صادر شد که در ادامه این مسیر پیگیر قضایی این موضوع آقای شاه‌حسینی باشند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین تصریح کرد: قطعا پرونده به شکل کامل‌تری در مراحل قضایی پیگیری می‌شود. در حقیقت آقای شاه‌حسینی پیگیری قضایی این پرونده را از این به عهده دارند؛ چراکه گزارش تهیه و تمام شد، یعنی مرحله اول کار بسته شده و از این جا به بعد پیگیری قضایی دارد که بر عهده اقای شاه حسینی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.