وب‌سایت وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروههای تروریستی همچون جبهه‌النصره در تلاش هستند تا مکان‌هایی را در نزدیکی شهر «پالمیرا» استان حمص سوریه تصرف کنند که ارتش سوریه این حملات را دفع کرده است.

مسکو: ارتش سوریه تلاش‌ تروریست‌ها برای تصرف مناطق نزدیک پالمیرا را دفع کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، وب‌سایت وزارت دفاع روسیه روز شنبه (دیروز) اعلام کرد که شبه‌نظامیان سازمانهای تروریستی در تلاش هستند تا مکانهایی را در نزدیکی شهر «پالمیرا» در استان «حمص» سوریه تحت کنترل درآورند اما نیروهای دولتی موفق شده‌اند حملات آنها را دفع کنند.

مرکز روسی آشتی طرف‌های مخالف در سوریه طی گزارشی که در وب‌سایت وزارت دفاع روسیه منتشر شد، اعلام کرد: «تشدید اوضاع در نزدیکی پالمیرا در استان حمص مشاهده شده است. واحدهای تروریستی همچنان به تلاش‌های مداوم خود برای تصرف نقاط مرتفع ادامه می‌دهند اما نیروهای دولت سوریه تلاش‌های آنها را دفاع کرده‌اند».

اینترفکس گزارش کرد، شبه‌نظامیان سازمان تروریستی «جبهه‌النصره» در 24 ساعت گذشته، در اقدامات خشونت‌آمیز علیه ارتش دولت سوریه در چهار استان این کشور مشارکت داشته‌اند.

در این گزارش آمده است: «به ویژه، چندین موشک و خمپاره به سمت شیخ مقصود، خالدیه و محله صلاح‌الدین شهر حلب پرتاب شده است. شهرک‌های  حندرات و حیلان در استان حلب نیز بیش از یکبار مورد هدف گلوله‌ها قرار گرفته است».

این مرکز همچنین اعلام کرد که دو مرتبه به شهرک‌های الفوعه در استان ادلب حملات خمپاره‌ای شده است و «در استان لاذقیه، نیروهای مسلح جمهوری عرب سوریه، تلاش‌های واحدهای مسلح جبهه‌النصره برای آغاز حملات تهاجمی در نزدیکی شهرک‌های این استان را سرکوب کردند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.