در آخرین بروزرسانی وایبر، کاربران می توانند برای یکدیگر پول ارسال کنند

پشتیبانی از GIF و ارسال پول به پیام رسان وایبر آمد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تک شات ، تصور کنید که با دوستان خود به رستوران رفته‌اید و یکی از دوستان شما صورت حساب را پرداخت می‌کند. اکنون برای پرداخت قرض خود راهکارهای مختلف دارید. می‌تواند پول را به صورت نقد پرداخت کنید، از بانکداری اینترنتی استفاده کنید، این پول را از طریق سرویس PayPal پرداخت کنید و یا اگر اهل استفاده از پیام‌رسان‌های مدرن امروزی هستید می‌توانید این پول را به سادگی و تنها از طریق ارسال یک پیام به دوست خود پس بدهید. قابلیتی که به تازگی به اپلیکیشن پیام رسان وایبر اضافه شده است.

به نظر میرسد که در آخرین بروزرسانی وایبر، کاربران می توانند برای یکدیگر پول ارسال کنند. در توضیحات این بروزرسانی آمده است:

اکنون می‌توانید به صورت مجازی از ایالات متحده به بیش از 20 کشور پول ارسال کنید، این سرویس مبتنی بر خدمات شرکت وسترن یونیون، ارائه دهنده خدمات مالی و ارتباطی، کار می‌کند.

البته عرضه این قابیت چندان جدید نیست. سایر پلتفرم‌های پیام رسان هم چون BBM پیش از این امکان ارسال پول از طریق ارسال پیام را فراهم کرده بودند. پیام رسان WeChat نیز از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و فیسبوک نیز سال گذشته ویژگی مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داد. به این ترتیب می‌توان گفت که وایبر در این حوزه عملکرد نسبتا ضعیفی داشته است و باید پیش از این‌ها امکان ارسال پول از طریق ارسال پیام را در اختیار کاربران خود قرار می‌داد. البته وایبر هنوز هم جلوتر از پیام‌رسان‌هایی مانند واتس اپ است.

علاوه بر قابلیت ارسال پول، این بروزرسانی جدید امکان ارسال و دریافت تصاویر GIF، پشتیبان گیری و بازیابی پیام‌ها و طرح‌های تماس Viber Out را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند این بروزرسانی جدید را هم اکنون از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.