قدس آنلاین - ایلام: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: تحقق رشد اقتصادی مستمر و بالا از اهداف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان ایلام است.

تحقق رشد اقتصادی؛ هدف اقتصاد مقاومتی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید اسکندر صیدایی در دومین نشست اقتصادی مقاومتی در صدا و سیمای ایلام با بیان اینکه درون زایی، برون گرایی، مردمی بودن، دانش بنیان و نگاه عادلانه به مناطق مختلف از ویژگی های برجسته اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی باید برای اینکه از شعار خارج شده و در عرصه عمل پیگیری شود باید دانش بنیان شود.

وی با اشاره به اینکه راه های برون رفت از رکود ۱۴۸ واحد صنعتی ایلام در دستور کار قرار گرفته که نقش ثأثیر گذاری در افزایش تولید و توسعه استان خواهد داشت، افزود: علاوه بر بخش صنعت، در بخش کشاورزی، افزایش تولیدات داخلی با محصولات راهبردی و کاشت محصولات سازگار با اقلیم مناطق مختلف استان از جمله برنامه های این بخش در استان است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید درون‌زا بوده و با بیرون نیز تعامل داشته باشد، خاطرنشان ساخت: تحقق رشد اقتصادی مستمر و بالا از اهداف اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در استان ایلام است.

علیرضا شیروی مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست با بیان اینکه سلسله نشست های اقتصاد مقاومتی در صدا و سیمای مرکز ایلام با حضور مسئولان استانی برگزار می شود، گفت: مطالبه گری، فرهنگ سازی و معرفی طرح های کارآفرینی از اولویت های برنامه سازی در صدا و سیمای مرکز ایلام است.

گفتنی است در این نشست که با حضور مدیر کل صدا و سیمای  مرکز  ایلام، صیدایی رئیس سازمان برنامه ریزی استان و مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز ایلام برگزار شد، موضوعاتی چون مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی، ظرفیت ها و پتانسیل های توسعه استان در حوزه های مختلف برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.