قدس آنلاین- تبریز: اعضای دائم کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تعیین شدند و از ۱۷ نماینده آذربایجان‌شرقی در مجلس ۵ نماینده عضو این کمیسیون شدند.

ترافیک نمایندگان آذربایجان‌شرقی در کمیسیون اجتماعی مجلس

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مشخص شدند و استان آذربایجان‌شرقی در این کمیسیون صاحب پنج کرسی شد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم در حالی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شد که در مجلس نهم هم عضو این کمیسیون بود.

سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی، حمزه امینی نماینده مردم هشترود، محمد وحدتی نماینده مردم بستان‌آباد و زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس که برای نخستین بار به مجلس راه یافته‌اند عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شدند.

پیش از این تکلیف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، انرژی، آموزش و برنامه و بودجه هم مشخص شده بود که آذربایجان‌شرقی در این کمیسیون‌ها هم نماینده‌ای ندارد.

تا این لحظه آذربایجان‌شرقی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس با دو نماینده محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز و رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان و قلی‌الله قلی‌زاده نماینده کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی در کمیسیون عمران مجلس و معصومه آقاپور نماینده مردم شبستر و محمد حسن‌نژاد نماینده مردم مرند و جلفا دو نماینده استان آذربایجان‌شرقی در کمیسیون اقتصادی مجلس، و مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نایب رئیس مجلس و یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در کمیسیون بهداشت و درمان حضور دارند.

آذربایجان‌شرقی با 13 حوزه انتخابیه در مجلس 19 کرسی دارد اما با توجه به ابطال انتخابات اهر و هریس از سوی شورای نگهبان و فوت محمدحسین حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در اردیبهشت‌ماه بر اثر تصادف در حال حاضر 17 نماینده در مجلس حضور دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.