قدس آنلاین: معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: باید به جایی برسیم که این حرکت‌های جهادی در سراسر کشور جاری و ساری باشد و این حرکت‌ها با عطر و بوی رضوی همراه باشد.

حرکت‌های جهادی در سراسر کشور جاری و ساری شود

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسارقهرودی در همایش بزرگ جهادگران رضوی (آئین افتتاحیه اردوهای جهادی سراسر کشور) که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: هر کسی که شور و علاقه خدمت به مردم را دارد، می‌تواند در میدان خدمتگزاری ثبت‌نام کند و محدوده این میدان تنها معطوف به مشهد نیست بلکه سراسر ایران است.
وی افزود: آستان قدس رضوی نمادی از خدمت‌رسانی به محرومان سراسر کشور است و خدمت‌رسانی این آستان مقدس تنها معطوف به مشهدالرضا(ع) نیست بلکه میهمانان آقا امام رضا(ع) در جای جای این سرزمین پهناور هستند و اگر کارهای جهادی در کنار مردم باشد، ثمربخشی مطلوبی هم خواهد داشت.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه امام رضا(ع)، امام رئوف هستند و تمامی خدمتگزاران باید به این نکته توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: امام رضا(ع)، امام رئوف هستند و برای اینکه در زمره شیعیان آن حضرت باشیم، باید به معرفت و حق این امام همام آگاه باشیم.
خاکسارقهرودی تصریح کرد: باید به دنبال اجرا و عمل معرفت به این امام همام باشیم و بدانیم که خدمت به مردم محروم و نیازمند از مصادیق بارز رسیدن به اولیای الهی است و کسی که دغدغه کمک به محرومان را نداشته باشد، به این مقام نمی‌رسد.
وی تاکید کرد: جهادگران یکی از مصادیق شناخت معرفت هستند و مقام معظم رهبری می‌فرمایند «در حوزه خدمت به محرومان باید توجهی ویژه و جدی داشته باشیم».
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در پایان گفت: باید به جای برسیم که این حرکت‌های جهادی در سراسر کشور جاری و ساری باشد و این حرکت‌ها با عطر و بوی رضوی همراه باشد و برگزاری این همایش، یک بستر برای خدمت‌کنندگان جهادی است؛ بستری که برای معنویت بخشیدن به حرکت‌های مردمی و معنوی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.