۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: 415510

قدس آنلاین – يزد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي استان یزد، فردي را که با انجام مانورهاي متقلبانه، دادن وعده هاي واهي و جعل عناوين دولتي مبلغ سه ميليارد و ۹۰۰ ميليون ريال از شهروندان کلاهبرداري کرده بود ،دستگير کردند.

کلاهبرداري ميلياردي با جعل عناوين دولتي

به گزارش قدس آنلاین از یزد، سرهنگ "حسين رضايي" رئيس پليس آگاهي استان يزد گفت: در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر اينکه فردي با دادن وعده هاي دروغين مبلغي را از وي کلاهبرداري کرده است بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري اين پليس پس از انجام تحقيقات لازم و اطمينان از صحت و سقم موضوع و همچنين  به دست آوردن شيوه و شگرد متهم، وي را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

سرهنگ رضايي گفت: متهم در پليس آگاهي به کلاهبرداري سه ميليارد و 900 ميليون ريال از شهروندان با فريب آنها جهت گرفتن وام بدون بهره، ثبت نام خودرو، انجام کارهاي غيرقانوني در ادارات و... اعتراف کرد.

اين مقام انتظامي با بيان اينکه تاکنون 6 تن از مالباختگان اين پرونده شناسايي شدند، خاطرنشان کرد: متهم با جعل کردن سربرگ نامه هاي برخي ادارات و همچنين معرفي خود به عنوان فرد صاحب نفوذ در دستگاه هاي دولتي و با دادن وعده هاي واهي و دروغين به شهروندان دست به اين کلاهبرداري زده بود.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان يادآور شد: شهروندان در انجام معاملات و کارهاي روزمره ،فريب کساني که خود را به عنوان افراد صاحب نفوذ معرفي مي کنند نخورده و امور کاري خود را برابر قانون انجام دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.