قدس آنلاین / ایما پرند: فیلم سینمایی ۸۸ دقیقه‌ای و ترسناک «نفس نکش» به‌کارگردانی فد آلوارز با بیش از ۲۶ میلیون دلار فروش در هفته اخیر موفق به حضور در جایگاه نخست جدول هفتگی پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمای ‌هالیوود شد.

اقبال تماشاگران به یک فیلم ترسناک

به گزارش قدس آنلاین، این اثر با بازی استفان لنگ، جین لوی و دیلان مینت، روایت ورود پنهانی چند نوجوان به خانه مردی کور و ثروتمند است که دیگر خروجی در پی نخواهد داشت.

کمدی 123 دقیقه‌ای «جوخه خودکشی» به‌کارگردانی دیوید آیر با فروشی بیش از 12 میلیون دلار در جایگاه دوم این جدول قرار گرفته است. این اثر با بازی ویل اسمیت، جرد لیتو و مارگوت رابی داستان همکاری یک آژانس اطلاعاتی حکومتی با گروهی از اشرار برای به‌دام‌انداختن تعدادی سیاهپوست خطرناک را به تصویر می‌کشد.

در رده سوم این جدول شاهد حضور انیمیشن «کوبو و دو رشته» ساخته تراویس نایت هستیم که نزدیک به 8 میلیون دلار فروش داشته است. صداپیشگی این اثر را چارلیز ترون، آرت پارکینسون و متیو مک‌ناهی  عهده‌دار بوده‌اند.

در 2 جایگاه پایانی جدول، اختلاف چندانی بین فروش 2 فیلم «جشن سوسیسی» و «مکانیک: رستاخیز» به چشم نمی‌خورد. انیمیشن کمدی «جشن سوسیسی» که داستان تلاش‌های فراوان یک سوسیس برای رسیدن به فلسفه حیات و حقیقت زندگی را روایت می‌کند، به همان اندازه فروش داشته است که اکشن جنایی «مکانیک: رستاخیز». این اثر داستان جنایتکاری را روایت می‌کند که تصمیم داشته زندگی سیاه خود را کنار بگذارد اما زمانی که خطرناک‌ترین دشمن وی اقدام به ربودن زن مورد علاقه‌اش می‌کند، مجبور می‌شود 3 ترور مهم در سرتاسر دنیا انجام دهد. جیسون اسلاتهام ، جسیکا آلبا و تامی ‌لی جونز از نقش‌آفرینان حاضر در این اثر هستند. فروش هر دوی این آثار هریک 7.5 میلیون دلار بوده است

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.