قدس آنلاین-شهرکرد- فریدون عباسی: در بازرسي از اين خودرو يك هزار و ۹۵ دستگاه كارواش و متعلقات آنان فاقد مدارك گمركي به ارزش پنج ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال كشف و راننده كاميون دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

توقيف ۵ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال كالاي قاچاق در لردگان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،  فرمانده انتظامي استان از توقيف محموله كارواش قاچاق به ارزش پنج ميليارد و 500 ميليون ريال در محور" ياسوج به لردگان" خبر داد.

سردار  غلامعباس غلامزاده افزود: در پي کسب خبري مبني بر حمل كالاي قاچاق از محور مواصلاتي "ياسوج - لردگان" به سمت استان هاي مركزي كشور، طرح مبارزه با قاچاق کالا به مرحله اجرا گذاشته شد.

سردار غلامزاده تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي استان پس از هماهنگي با مقام قضائي طي عمليات ايست و بازرسي در محور " ياسوج - لردگان" يك دستگاه كاميون كشنده رنو حامل كالاي قاچاق را متوقف كردند.

اين مقام ارشد انتظامي در ادامه گفت: در بازرسي از اين خودرو يك هزار و 95 دستگاه كارواش و متعلقات آنان فاقد مدارك گمركي به ارزش پنج ميليارد و 500 ميليون ريال كشف و راننده كاميون دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.
فرمانده انتظامي استان چهار محال و بختياري در پايان از عموم مردم خواست: هرگونه اطلاع از فعاليت قاچاقچيان كالا را براي اقدام سريع و ضربتي پليس به مرکز فوريت هاي پليسي 110، گزارش كنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.