۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 455545

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان به جادوکردن تیم استقلال و علیرضا منصوریان واکنش نشان داد.

واکنش به جادوکردن منصوریان و تیم استقلال

به گزارش قدس آنلاین، نادر دست نشان درباره شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، اظهاراتش درباره علیرضا منصوریان و بحث خرمایی که سرمربی استقلال آن را به جادو تعبیر کرده بود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

محمد قاضی خط دفاعی مان را آزار داد

بازی سنگینی با نفت تهران داشتیم. واقعیت این است که زور تیم نفت به ما چربید؛ آنها باتجربه تر بودند و روحیه جنگندگی بیشتری داشتنند. با این حال ما نیز شجاعانه کار کردیم. فکر می کنم محمد قاضی خط دفاعی ما را آزار داد و فشاری که روی دروازه مان بود، باعث شد نتوانیم حرکت خاصی انجام دهیم. تیم نفت واقعا خوب بازی کرد و پیروز شد.

بردما با جادو است، باختمان به خاطر برتری حریف!

متاسفانه دوستان بردهای ما را به حاشیه می برند و بحث جادوگری را مطرح می کنند اما باخت هایمان به دلیل برتری تیم حریف است! ایرادی ندارد. ما کار خودمان را می کنیم و به حاشیه ها توجهی نداریم.

منصوریان مانند دوران بازیگری اش بزرگ باشد

حرف های علیرضا منصوریان درباره خرمایی که قبل از بازی با استقلال به او دادم، عجیب بود. برای منصوریان احترام زیادی قائلم؛ با اینکه او مربی استقلال است اما انتظار دارم همان منصوریان همیشگی باشد. او باید باخت را قبول کند و با استفاده از دانش خود برای موفقیت تلاش کند. منصوریان بازیکن بزرگی بوده و می تواند مربی بزرگی هم باشد. نمی دانم درباره موضوع پیش آمده چه کسی شیطنت کرده بود اما این مسائل در خانواده فوتبال زیبا نیست. اعضای خانواده فوتبال نباید به خودشان آسیب بزنند. تمام کسانی که دستی بر آتش فوتبال دارند، باید احترام این رشته را نگه دارند.

شنیده ام برخی جادوگری می کنند

از کودکی مادرم به من ضرب المثلی یاد داده است: «شنیدن کی بود مانند دیدن؟»؛ من درباره جادوگری در فوتبال زیاد شنیدم اما هرگز خودم چنین چیزی را ندیدم. نمی خواهم به مربیان دیگر تهمت بزنم چون واقعا ندیدم چه کسی طلسم و جادو می کند اما شنیده ام که برخی از این کارها می کنند.

نیازی به زنگ زدن منصوریان نیست

منصوریان بعد از صحبت هایم تماسی نگرفته است؛ نیازی هم به زنگ زدن نیست، فقط خواهش می کنم ما فوتبالی ها احترام هم خانواده هایمان را نگه داریم. من هیچ توهینی به کسی نکردم، شاید نوع بیان صحبت هایم تند باشد اما هرگز توهین نمی کنم و انتظار دارم دیگران نیز چنین حرفهایی نزنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.