قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: تربیت مدیران متخصص و متعهد برای نظام اسلامی از مهمترین رویکردهای دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) در آینده خواهد بود.

تربیت مدیران متعهد برای نظام اسلامی رویکرد آینده دانشگاه امام رضا(ع) است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در جمع اعضای هیئت امنای دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در دانشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: باید با کارشناسی دقیق و برنامه ریزی مدون به سمت تربیت و آموزش مدیران و نیروهای متعهد برای نظام اسلامی حرکت کنیم.
وی تصریح کرد: حضرت رضا(ع)، عالم آل محمد(ص) هستند و از مجموعه های علمی منتسب به آستان قدس رضوی انتظار می رود که سطح کیفی آموزشی بالایی را ارائه دهند و در عالی¬ترین سطح ممکن باشند.
بختیاری با اشاره به مفاد حکم مقام معظم رهبری در انتصاب تولیت آستان قدس رضوی و تاکید معظم له بر لزوم رسیدگی به محرومان و مستضعفان اظهار کرد: خرسندیم که با حمایت آستان قدس رضوی برای نخستین‌بار طرح بورسیه امام رضا(ع) به‌اجرا گذاشته شده است. مخاطب این طرح دانشجویان مستعدی هستند که علاقه همجواری با امام رضا(ع) را داشته، اما بضاعت مالی کافی را ندارند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مجموعه دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) و سایر معاونت های مرتبط با موضوع بورسیه دانشجویان، در حال آماده سازی زیرساخت¬های لازم هستند تا پیش از آغاز سال تحصیلی همه امکانات مورد نیاز برای این عزیزان فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.