حزب سوسیال مسیحی آلمان سه مظنون داعشی اخیرا دستگیر شده در کشورش را سندی دال بر خطا در سیاست پناهندگان دانسته و با تاکید بر اینکه تروریسم داعش به آلمان رسیده است خواستار کنترل‌های سختگیرانه‌تر بر پناهندگان شد.

حزب سوسیال مسیحی: خواستار کنترل‌های سختگیرانه‌تر بر پناهندگان شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  تسنیم، "یوآخیم هرمن"، وزیر داخلی ایالت بایرن آلمان دستگیری سه مظنون داعشی در آلمان را که روز گذشته در نتیجه عملیات گسترده جستجوی نیروهای امنیتی در این کشور انجام شد به عنوان سندی دال بر خطا در سیاست پناهندگان دولت دانست.
وی در این باره گفت: شکاف کنترل آشکار بر سیل عظیم پناهندگان بخصوص در پاییز سال گذشته حالا از ما انتقام می گیرد. هزاران نفر در آن زمان بدون بررسی های کافی درباره هویتشان به آلمان آمده اند.
هرمان همچنین گفت: ما اکنون می دانیم که همچنین داعش از این شکاف های امنیتی به صورت هدفمند استفاده کرده تا تروریست ها را به عنوان پناهنده به اروپا وارد کند. تروریسم داعش همچنین به آلمان رسیده است.
وی در ادامه تصریح کرد: حالا این مسئله ضرورت دارد که اداره فدرال مهاجرت و پناهندگی آلمان سریع و با دقت هویت همه پناهجویان را مورد بررسی قرار دهد. بخصوص یک امنیت خوب مرزهای آلمان ضرورت دارد. ما به کنترل های مرزی شدید و هویت روشنی از آن هایی که به سوی ما می آیند نیاز داریم. افرادی که هویت آن ها کاملا مشخص نمی شود باید تا زمان مشخص شدن آن در مرزها نگه داشته شوند.
این سیاستمدار بلند پایه حزب سوسیال مسیحی همچنین تبادل بهتر داده ها ی سازمان های امنیتی در سطح اتحادیه اروپا را خواستار شد.
روز گذشته در یک عملیات گسترده جستجوی پلیسف سه مظنون داعشی در آلمان دستگیر شدند که به گفته وزیر کشور آلمان با عاملان حملات تروریستی پاریس در ارتباط بوده اند.
این سه مظنون دستگیر شده در سنین 17، 18 و 26 سال با گذرنامه های سوری مظنون هستند که به سفارش داعش در نوامبر سال 2015 به آلمان آمده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.