یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: برای غلبه بر مشکلات باید مانند شهدا و ایثارگران روحیه جهادی و ولایت‌مداری داشته باشیم و پیروی از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات است.

پیروی از ولایت تنها راه برون رفت از مشکلات است/برای غلبه بر مشکلات باید مانند شهدا و روحیه ولایت‌مداری داشته باشیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، یادواره شهدای شهر هشتگرد بعد از ظهر امروز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از مردم ولایت‌مدار این شهرستان برگزار گردید و هم‌اکنون مراسم فوق در مسجد جامع شهر هشتگرد در حال برگزاری است.

در بخشی از مراسم فوق سردار سعید قاسمی طی سخنانی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان سپاه اسلام به فرمان ولایت لبیک گفته و در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.

وی افزود: دفاع آنها در حقیقت دفاع از اسلام و انقلاب و ولایت و ایران اسلامی بود و ما امروز هر چه داریم به برکت خون شهدا و هدایت‌های مدبرانه ولایت است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: رمز پیروزی ایران اسلامی در جنگ حق علیه باطل، روحیه ولایت‌مداری و شهادت‌طلبی رزمندگان بود و آنها به عشق اسلام و ولایت به جبهه‌ها می‌رفتند.

قاسمی گفت: بنابراین امروز نیز می‌توان با روحیه جهادی و پیروی در مسیر ولایت بر مشکلات غلبه کرد و تنها راه برون رفت از مشکلات، حرکت در مسیر ولایت است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.