جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: اقتدار امروز نیروی دریایی ایران در خلیج فارس و دریای عمان باعث ثبات و امنیت در کشورمان شده و هیچ دشمنی جرأت نگاه تجاوزکارانه به آب‌های کشورمان را ندارد.

اقتدار نیروی دریایی ایران باعث امنیت کشورمان شده/ هیچ دشمنی جرأت نگاه تجاوزکارانه به آب‌های کشورمان را ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس ، سردار علیرضا تنگسیری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: شهید مهدوی و همرزمانش که در 16 مهر سال 1366 دل امام (ره) را شاد کردند، خالق حماسه بزرگی بودند که در مکتب عاشورا آن را آموخته بودند و با اتکای به روحیه عاشورایی خویش پای در این راه نهادند و سبب تحقیر دشمنان ملت ایران شدند.

وی با بیان اینکه در سال 66 آمریکایی‌ها، بعثی‌ها و همدستان آنان دست به عملیات روانی وسیعی برای عبور دادن نفتکش خود از منطقه خلیج فارس زده بودند و بارها نیز نفتکش‌های ایرانی و سکوهای نفتی کشورمان را در خلیج فارس منهدم کرده بودند، افزود: اقدام شهید مهدوی در آن مقطع نه تنها دشمنان را در برابر عزم و اراده پولادین فرزندان این سرزمین تحقیر کرد بلکه باعث شد تا آنان متوجه توان عملیاتی سپاه شوند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: حماسه امام حسین (ع) درس‌های بزرگی به ما آموخته که در طول جنگ و بخصوص در نبرد با دشمنان در آب‌های خلیج فارس شاهد تأثیر این آموزه‌های حسینی در مواجهه با دشمنان بودیم.

سردار تنگسیری ادامه داد: امنیت امروز ایران اسلامی و مرزهای کشورمان به واسطه خون پاک شهدا و رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت مردم از نیروهای مسلح به دست آمده است و برای صیانت از این امنیت و اقتدار باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی رشد توان نیروهای نظامی کشورمان در مقایسه با گذشته را حاصل تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و اعتماد و اتکا به نیروها و خودباوری در میان اجزای مختلف نیروهای مسلح و اتکای به مکتب حسینی عنوان و خاطرنشان کرد: راه شهید مهدوی که با اراده خویش توانست قدرت پوشالی دشمنان ملت ایران در خلیج فارس را مقهور قدرت ایمان خویش سازد، با جدیت ادامه دارد.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه با توان بالای خود در تمامی وسعت خلیج فارس با اقتدار حضور دارد و هر تحرکی از ناحیه دشمنان فرامنطقه‌ای را با دقت رصد می‌کند و اگر کوچک‌ترین جسارتی به ذهن دشمن خطور کند با اقتدار به آن پاسخ خواهد داد.

سردار تنگسیری به نقش نیروی دریایی کشورمان در ایجاد امنیت در منطقه خلیج فارس و دریای عمان اشاره کرد و گفت: نقش ایران در ایجاد امنیت انتقال انرژی از منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست و دشمنان همواره بر این نقش اذعان داشته‌اند.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت هوشیاری جامعه اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ملت ایران تأکید و اظهار کرد: دسیسه‌های دشمنان بر علیه ملت ایران تمامی ندارد اما با هوشیاری و تبعیت از رهبری و اتکای به مکتب حسینی می‌توان بر این توطئه‌ها غلبه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.