رئیس بسیج هنرمندان خراسان جنوبی گفت: تلاش هنرمندان بسیجی در نهادینه کردن منویات رهبری است و از دیگر گامهای این قشر این است تا در مسیر اقتصاد مقاومتی گام بردارند.

تلاش هنرمندان بسیجی نهادینه کردن منویات رهبری است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، پیام یوسفی در دیدار رئیس و کارکنان بسیج هنرمندان خراسان جنوبی با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: شاعران در طول تاریخ اسلام و مذهب شیعه همواره مورد تشویق بوده‌اند و دیگر رشته‌های هنری نیز به تناسب زمان نشر و ترویج اسلام را بر دوش می‌کشند.

وی افزود: هنرمندان نیازمند حمایت عالمان دینی هستند و هنر ظرفیت زیادی دارد که نشر و گسترش روزافزون آن باید مدنظر باشد که متأسفانه در این سالها در بخش سمعی بصری هنر خیلی مورد توجه قرار نگرفته است.

رئیس بسیج هنرمندان خراسان جنوبی گفت: هنر تئاتر در دوران دفاع مقدس بار زیادی بر دوش کشیده است و هنر عکاسی، هنرهای تجسمی و هنر موسیقی نیز با ایجاد حماسه انقلابی در وجود رزمندگان موثر بوده است.

یوسفی افزود: سبک‌های هنری هر کدام اثرگذاری خود را دارد و هنرمندان متعهدانه و عاشقانه دغدغه کاری دارند و در این راستا باید از حمایت عالمان دینی برخوردار باشند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هنرمندان گفت: درخواست من از شما اهلی موسیقی این است تا موسیقی را نجات دهید و باید موسیقی به سمت بیان معنایی حرکت کند.

یوسفی افزود: نیاز است تا تمامی مسئولان اعم از دولتی و غیردولتی با مدنظر قرار دادن مباحث هنری در کمک به هنرمندان بیشتر همکاری کنند که یکی از زمینه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی توجه به صنایع دستی است.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی 300 نوع هنر دستی داریم که خیلی از آن هنرها را توانستیم با چنگ و دندان نگه داریم و در این راستا باید در زمینه ایجاد و توسعه بازار فروش برای این صنعت تلاش شود.

رئیس بسیج هنرمندان استان خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی ۵۰ درصد از هنرمندان استان عضو بسیج هنرمندان هستند و هنرمندان نیازمند حمایت عالمان دینی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.