تکلیف کادر فنی تیم ملی تا دو هفته دیگر به طور رسمی مشخص خواهد شد.

پیشنهاد جالب یکی از اعضای هیات رئیسه در مورد کی روش/ از او در این سمت استفاده کنید!

به گزارش قدس آنلاین نبی یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: این هفته سرمان به خاطر دربی و موضوعات مختلف شلوغ است. قاعدتا ظرف دو هفته آینده جلسه هیات رئیسه انجام و تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص می شود.

یکی از اعضای هیات رئیسه پیشنهاد داده است، در صورتی که کارلوس کی روش در نشست هیات ریسه به عنوان سرمربی تیم ملی رای نیاورد به عنوان مدیر فنی در تیم ملی فوتبال ایران به کار خود ادامه دهد.

این موضوعی است که مهدی تاج پیش تر هم بدان اشاره داشت. او زمانی که بار دیگر ریاست فدراسیون فوتبال را برعهده گرفت، گفت: احتمالا کارلوس کی روش در جام ملت ها مدیر فنی تیم ملی می شود و جواد نکونام هم هدایت تیم ملی را برعهده خواهد گرفت.

نبی هم در مصاحبه امروز خود این حرف را به نوع دیگری زده است.

او گفت: او صاحب کتاب و روش است. باید در بخش‌های مختلف از او استفاده کنیم این پیشنهاد باید در هیأت رئیسه توسط تاج مطرح شود.

برخی هم می گویند فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کارلوس کی روش نیاز به مصوبه هیات رئیسه ندارد به این خاطر که اعضای هیات رئیسه پیش از جام جهانی اعلام کرده بودند در صورت عملکرد قابل قبول تیم ملی در جام جهانی کارلوس کی روش در جام ملت ها هم هدایت گر تیم ملی خواهد بود و علی الظاهر وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال از عملکرد تیم ملی در دوحه رضایت کامل دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.