پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مهاجمان داخلی پرسپولیس را بیشتر می پسندم. درست است پریرا در این بازی گل زد اما مهدی عبدی بیشتر از او موثر است.

کرمانی‌مقدم: پرسپولیسی‌ها راه قهرمانی را بلد هستند

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو  در مورد برتری پرسپولیس مقابل ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و جانداری را از پرسپولیس شاهد بودیم. تیم هم در دفاع و هم در حمله عملکرد خوبی داشت و توانست قاطعانه پیروز شود. حتی می‌شد گل‌های بیشتری را وارد دروازه ملوان کند.

وی در رابطه با روند صعود پرسپولیس و عملکرد خوب این در سه بازی گذشته، تصریح کرد: الان دیگر وقت این نیست که امتیازی از دست برود. رقابت نزدیکی برای قهرمانی وجود دارد و هر چه به هفته پایانی نزدیک می‌شویم، امتیازات ارزشمندتر می‌شود. به همین خاطر بازیکنان با انگیزه بالا برای قهرمانی می‌جنگند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه باید از یحیی گل‌محمدی و بازیکنانش تشکر کرد، گفت: آنها حرفه‌ای عمل کردند و بعد از بازی با سپاهان که با شکست تیم همراه بود، جا نزدند. از طرفی تلاششان را دو چندان کردند و الان هم شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

وی در مورد وضعیت سپاهان و استقلال هم گفت: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد و قابل پیش بینی نیست. امتیازات به هم نزدیک است و با کوچکترین لغزش پرسپولیس به صدر باز می‌گردد. از طرفی بازیکنان کار خودشان را می‌کنند و پرسپولیس باید تمام امتیازات پیش رو را به دست بیاورد. نکته مهم تجربه بازیکنان پرسپولیس در قهرمانی است. آنها راه قهرمانی را بلد هستند و موفق عمل خواهند کرد.

کرمانی مقدم در رابطه با عملکرد مهاجمان پرسپولیس و مقایسه عملکرد آنها تصریح کرد: من مهاجمان داخلی پرسپولیس را بیشتر می پسندم. درست است پریرا در این بازی گل زد اما مهدی عبدی بیشتر از او موثر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.