مردم مؤمن و خداجوی سمنان امروز و در گرمای شدید تابستان در محکومیت اهانت چندباره به قرآن کریم در اروپا راهپیمایی کردند.

راهپیمایی و تجمع مردم استان سمنان در محکومیت اهانت به قرآن + تصویر

به گزارش قدس آنلاین از سمنان، نمازگزاران سمنانی امروز پس از اقامه نماز جمعه در سراسر این استان با برگزاری تجمع‌ و راهپیمایی در جای‌جای این استان اقدام ددمنشانه قرآن‌سوزی در اروپا را محکوم کردند.

فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز مردم سمنان جلوه‌ای دیگر داشت و مردم این دیار کویری محکم و قاطعانه اقدام به قرآن سوزی یک افراطی سوئدی و سکوت مدعیان حقوق بشر در این زمینه را محکوم کردند.

در سمنان این راهپیمایی از مصلای بزرگ سمنان به سمت میدان استاندارد این شهر برگزار شد و راهپیمایان در کنار شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" و فریادهای "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده"، شعار "سکوت در برابر اهانت به قرآن، خیانت است خیانت" سر دادند.

خانمی که به همراه پسر خردسالش در این راهپیمایی حاضرشده بود با بیان اینکه اقدامات سخیفی در این حد نشانه عجز دشمنان اسلام از در برابر معجزه کتاب الهی است به خبرنگار تسنیم گفت: قطعاً همه این بی‌حرمتی‌ها علیه مقدساتمان را محکوم می‌کنیم.

این بانوی سمنانی با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر بار دیگر در آزمون ادعاهای خود مردود شده‌اند تصریح کرد: این اقدام متناسب با آزادی بیان و احترام به عقاید دیگران و آن چیزی که شعار می‌دهند؛ نیست.

یکی دیگر از شهروندان سمنانی در این راهپیمایی گفت: آمده‌ایم بگوییم که قرآن در قلب ما جا دارد و همیشه زنده است.

این شهروند که مردی حدود ۳۰ ساله به نظر می‌رسید اضافه کرد: امروز به خاطر دفاع از اعتقاداتمان آمده‌ایم و با توجه به حرف رهبرمان باید از مقدساتمان دفاع کنیم.

یک شهروند دیگر که به همراه نوه خود در این راهپیمایی حاضرشده بود عنوان کرد: این نمی‌شود که هرروز به مقدسات اسلام اهانت و قلوب مسلمین و مؤمنین را جریحه‌دار کنند و مدعیان حقوق بشر همچنان نظاره‌گر این حوادث باشند.

وی افزود: همان‌طور که اسلام به ادیان دیگر احترام می‌گذارد باید به‌گونه‌ای باشد که کسی نتواند به قرآن و اسلام اهانت کند.

یک بانوی سمنانی با بیان اینکه اهانت به قرآن کریم نشان می‌دهد که پشت صحنه این اقدامات غربی‌ها حضور و دشمنان قسم‌خورده اسلام قرار دارند تصریح کرد: این جنایتکاران باید محکوم شوند و به سزای اعمال خود برسند.

راهپیمایی و تجمع مردم استان سمنان در محکومیت اهانت به قرآن + تصویرراهپیمایی و تجمع مردم استان سمنان در محکومیت اهانت به قرآن + تصویرراهپیمایی و تجمع مردم استان سمنان در محکومیت اهانت به قرآن + تصویرراهپیمایی و تجمع مردم استان سمنان در محکومیت اهانت به قرآن + تصویر

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.