پردیس سینمایی «پرده طلایی» تهران و پردیس سینمایی «سوره » اصفهان به ناوگان سینماهای منتخب گروه سینمایی هنر و تجربه اضافه شدند.

اضافه شدن ۲ پردیس جدید به سینماهای منتخب گروه هنر و تجربه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، پردیس سینمایی «پرده طلایی» شامل ۹ سالن با ظرفیت ۹۵۰ صندلی است که فعالیت خود را از اردیبهشت ماه امسال آغاز کرده است همچنین پردیس سینمایی «سوره »  اصفهان شامل یک سالن با ظرفیت ۲۵۰ صندلی به سینماهای منتخب هنر و تجربه اضافه شدند.

پردیس سینمایی «پرده طلایی» در جنوب شهر تهران به نشانی بزرگراه آیت‌الله سعیدی، شهرک ولیعصر، خیابان مهر، جنب بازار بزرگ ولیعصر قرار دارد و تمامی فیلم‌های اکران شده در گروه سینمایی هنر و تجربه را نمایش خواهد داد. 

تمام فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه هر روز در پردیس سینمایی چارسو، پردیس سینمایی ملت، پردیس سینمایی کورش، موزه سینما، پردیس سینمایی نارسیس، پردیس سینمایی پرده طلایی و سینما فرهنگ به نمایش در می‌آید و برخی فیلم‌ها نیز در پردیس سینمایی مگامال، پردیس سینمایی صبامال و پردیس سینمایی زندگی در تهران نمایش داده می‌شوند.

همچنین فیلم‌های گروه سینمایی هنر و تجربه روزهای چهارشنبه هر هفته در سینماهای هویزه، اطلس و ویلاژتوریست مشهد، مهر ارومیه، گلستان شیراز، ساحل اصفهان، مهر قدس همدان، ونوس قم، بهمن سنندج، آزادی کرمانشاه، ستاره باران تبریز، عصر جدید گرگان و تماشاخانه پارس کرمان و روزهای دوشنبه هر هفته در پردیس سینمایی سوره اصفهان در دو سانس ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید.

علاقمندان برای تماشای فیلم‌ها و خرید بلیت می‌توانند به صورت حضوری به گیشه سینماهای منتخب و یا سامانه‌های برخط سینماتیکت، گیشه ۷ و ایران تیک مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.