واشنگتن پست در گزارشی به موضوع گسترس مدارس خانگی در ایالات متحده پرداخته و علت آن را ترس خانواده ها از تیراندازی در مدارس، قلدری و مباحث مذهبی عنوان می کند.

گزارش جالب توجه واشنگتن پست از گسترش مدارس خانگی در آمریکا

روزنامه واشنگتن پست در گزارشی به موضوع گسترس مدارس خانگی در ایالات متحده پرداخته و علت آن را ترس خانواده ها از تیراندازی در مدارس، قلدری و مباحث مذهبی عنوان می کند. در این گزارش با بیان اینکه طی سه سال گذشته در امریکا، علاقه به تحصیل در خانه افزایش یافته است آمده: همه گیری کرونا، چهره مدارس را تغییر و موجب گسترش آموزش در خانه شد. اما بسیاری با این شیوه مخالف هستند چراکه آن را متناسب با نیازهای کودکان نمی دانند.

در ادامه تضویح داده: کارشناسان و سیاست‌گذاران درباره انگیزه‌ خانواده‌ها برای ترجیح تحصیل آنها در خانه حدس و گمان هایی مطرح می کنند. آخرین نظرسنجی دولت فدرال در مورد علت علاقه والدین به ترجیح مدارس خانگی بر سنتی در سال 2019 بود. اما در نظرسنجی مشترک میان واشنگتن پست و مدرسه Post-Schar، که در تابستان با استفاده از روشی متفاوت انجام شد، رایج ترین دلیل ذکر شده برای انتخاب تحصیل کودکان در خانه، نگرانی کلی در مورد محیط مدرسه است - شامل نگرانی در مورد ایمنی، مواد مخدر و فشار منفی همسالان. از هر 4 والدین، سه نفر این عوامل را به عنوان بخشی از انگیزه خود ذکر می کنند. 58 درصد از دانش آموزان نگران مواجه با قلدری هم سن و سالان خود هستند. بسیاری اما به سبب وفور اسلحه در جامعه و از اینکه ممکن است یک مرد مسلح وارد ساختمان شده و دانش آموزان را به رگبار ببندد وحشت دارند. نظرسنجی مذکور نشان می دهد که 62 درصد از والدین می گویند که نگرانی در مورد تیراندازی در مدرسه بر انتخاب آنها تأثیر گذاشته است.

در کنار موارد مذکور نزدیک به 7 نفر از هر 10 والدین می گویند که تمایل به ارائه "آموزش های اخلاقی" یکی از دلایل آنها برای انتخاب تحصیل کودکشان در خانه است. این والدین می گویند این دستورالعمل مبتنی بر ارزش های دینی است. به طور کلی، والدینی که طرفدار تحصیل در خانه هستند به احتمال زیاد در مورد تأثیرات آزادی گسترده در مدارس دولتی، نگران هستند. برای نمونه انگیزه این چنینی برای لوئیس بونیلا، 41 ساله اسپانیایی تبار وجود داشت. او گفت: مدارس بچه ها را به تغییر جنسیت و گرایش های همجسنگرایانه و پدوفیلی وا می دارند و این خطرناک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.