ساکنان مناطق مختلف یمن روز جمعه در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وبویژه ساکنان نوار غزه تظاهرات کردند.

تظاهرات گسترده یمنی‌ها در حمایت از غزه  /تبریک به ملت و دولت ایران

شرکت کنندگان در این تظاهرات که با عنوان «نبرد ما تا پیروزی غزه ادامه دارد» برگزار شد بر حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین تاکید کردند.

هزاران تظاهرکننده در پایتخت یمن در میدان «السبعین» صنعا تجمع و تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند و خواستار حمایت و پشتیبانی عملی ملت های عربی و اسلامی از مردم فلسطین شدند.

شهروندان یمنی در بیانیه پایانی راهپیمایی اعتراضی خود، عملیات هایی گروه های مقاومت در فلسطین، لبنان و عراق و همبستگی و همدلی ملت و مقاومت فلسطین را ستودند.

تظاهرکنندگان یمنی، پاسخ قاطع و قدرتمند نظامی جمهوری اسلامی ایران به دشمن صهیونیستی را به ملت و دولتمردان ایران تبریک گفتند و تاکید کردند که این پاسخ، قواعد جدید درگیری را به سود ایران و محور مقاومت تثبیت کرد.
شهروندان یمنی در این بیانیه، اقدام ذلت بار برخی کشورهای عربی در دفاع نظامی، سیاسی و رسانه ای از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و از آزادگان امت اسلامی خواستند با بصیرت و هوشیاری به یاری ملت فلسطین بپردازند و سیاست های گمراه کننده رژیم صهیونیستی و مزدوران آن در منطقه، آن ها را سرگرم نکند و از هدف اصلی بازندارد.

آن ها از نیروهای مسلح یمن خواستند تا پایان یافتن تجاوز صهیونیست ها به نوار غزه و لغو محاصره این منطقه، به عملیات های خود در دفاع از ملت فسطین ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.