در ادامه سفر کاروان راهیان نور آستان قدس رضوی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان این کاروان امروز میهمان طلایه داران عشق  وفا و شهادت در یادمان طلائیه بودند .

شهید چمران و شهدای هویزه، زائر رضا (ع) شدند

طلوع خورشید با زیبایی های خود برای بسیاری از افراد لذت خاصی دارد اما خورشید همواره هر روز صبح که در خوزستان و بر آسمان این استان طلوع می کند همواره حسرت ابدی دارد و آن اینکه هر روز در آسمان طلائیه،هویزه،سوسنگرد،دهلاویه،شوش و......ستارگان درخشانی را می بیند که قبل از او در آسمان سعادت و هدایت بشریت طلوع کرده اند .خورشید هر روز صبح باید شاهد نورافشانی و درخشش ستارگانی باشد که با تلالو بی نظیر خود حتی راه سعادت و  ابدیت را به خورشید نشان میدهند مگر امام شهدا در صحیفه خود نفرمود که شهدا شمع محفل بشریت اند .

در ادامه سفر کاروان راهیان نور آستان قدس رضوی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان این کاروان امروز میهمان طلایه داران عشق  وفا و شهادت در یادمان طلائیه بودند .شهدای عملیات خیبر در سوم اسفندماه ۱۳۶۲ نه به طور تصادفی که با حکمت و اراده  الهی امروز پس از چهل سال در سوم اسفند ۱۴۰۲ زائر پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) شدند .هرچند شهدا در نجوای عاشقانه خود همواره در عالم بالا زائر حضرت شمس الشموس(ع) هستند.

همچنین بار دیگر یادمان شهدای  هویزه، دیار مردان سلحشوری چون شهید سید محمد حسین علم الهدی و دیگر شهدای گرانقدر این یادمان ، زائر امام مهربانی ها شدند ورود پرچم متبرک بارگاه مطهر امام هشتم (ع) به مشهد شهدای هویزه ،ندای یارضا(ع) را در فضای ملکوتی این یادمان طنین انداز کرد .

دهلاویه و یادمان شهید دکتر مصطفی چمران در شامگاه سوم اسفند ماه ۱۴۰۲ میزبان فرستادگان رضا (ع) از آستان ملکوتی آن حضرت بودند. چمران را هرچند همه به شجاعت و شهامت و دلاوری می شناسند و به حق هم چنین است ،اما من معتقدم ، شهید چمران،امروز زائر ویژه مولای خود حضرت اباالحسن الرضا (ع) بود به چمران به خاطر زیارت ویژه اش تبریک گفته و التماس دعا داریم .

امروز یادمان به یادمان ،خاکریز به خاکریز ،سنگر به سنگر و قدم به قدم ،شاهد زیارت شهدا و یادمان هایشان بودیم که همیشه یادمان های شهدا خود مزور (زیارت شده) دیگران و خود زائر رضا (ع)هستند. کاروان راهیان نور به انتهای سفر نزدیک میشود ،اما به معنای واقعی کلمه  راهیان نور را پایانی نیست ،چون پایانی برای نور ،هدایت و رستگاری نیست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.