تیم ملی هندبال پسران ایران در سومین دیدارش در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر ژاپن شکست خورد و نیمه‌نهایی آسیا و سهمیه جهانی را از دست داد.

بازماندن از نیمه‌نهایی آسیا و از دست رفتن سهمیه جهانی با شکست برابر سامورایی‌ها

به گزارش قدس آنلاین، هندبالیست‌های ایران در سومین دیدارشان در مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا برابر ژاپن به میدان رفتند. آنها در این دیدار با نتیجه ۲۹ بر ۳۱ برابر ژاپن هم شکست خوردند و به نیمه‌نهایی آسیا نرسیدند و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم از دست دادند.

ملی‌پوشان هندبال ایران در مرحله مقدماتی در گروه B با کویت و چین همگروه بودند و با دو پیروزی به مرحله اصلی مسابقات رسیدند.

تیم ملی ایران در مرحله اصلی در گروه دوم با تیم‌های عمان، عربستان و ژاپن همگروه شد که برابر عمان پیروز و مقابل عربستان و ژاپن شکست خوردند و نیمه‌نهایی مسابقات و مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۵ لهستان را از دست دادند.

تیم ملی ایران اکنون باید برای کسب رتبه پنجم تا هشتم رقابت کند.

کره جنوبی و بحرین از گروه یک و ژاپن و عربستان از گروه دو به نیمه‌نهایی رسیدند.

نتایج تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا:

ایران ۳۰ - ۲۶ چین
ایران ۲۵ - ۲۳ کویت
ایران ۳۲ - ۱۹ عمان
ایران ۲۵ - ۲۶ عربستان

امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، رضا کثیری، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح‌الله عادلخانی، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه‌سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین کرمی، امیرمحمد پورقاسمی، امیر رشیدآبادی، حامد شمس، سیدمهرشاد دانشی، احمدرضا آرام، علی امیریوسفی، مهران اکبری، امید عنایتی‌جو و ابوالفضل مجیدی‌نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران در این مسابقات‌اند.

کوروش غفاری به عنوان سرپرست، شریف مومن حجازی به عنوان سرمربی، حمید ربانی‌کیا به عنوان مربی، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله به عنوان مربی دروازه‌بانان، محمد جمالی به عنوان بدنساز، مهدی کیانی به عنوان آنالیزور و رضا سرسنگی به عنوان ماسور کادر فنی تیم ملی هندبال جوانان ایران را تشکیل می‌دهند.

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا از ۲۴ تیر تا ۴ مرداد به میزبانی اردن برگزار می‌شود. در این مسابقات چهار سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.