رژیم اشغالگر صهیونیست با بمباران مدرسه «سیده خدیجه» که به آوارگان غرب دیرالبلح در مرکز نوار غزه پناه داده بود، قتل‌عام جدیدی را علیه فلسطینیان انجام داد.

ده‌ها شهید، حاصل جنایت جدید اشغالگران در دیرالبلح

در نتیجه حمله روز شنبه رژیم صهیونیست که آوارگان مدرسه «سیده خدیجه» در غرب دیرالبلاح، مرکز غزه را هدف قرار داد، بیش از ۴۰ فلسطینی شهید و حدود ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند که بر اساس آنچه وزارت بهداشت نوار غزه گزارش داده، حال آنها وخیم است. دفتر رسانه دولتی غزه اعلام کرد: در میان شهدای کشتار بیمارستان صحرایی «مدرسه سیده خدیجه» ۱۵ کودک و ۸ زن حضور دارند.

خبرنگار المیادین در جزئیاتی با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد مجروحان بمباران مدرسه «سیده خدیجه» در خطر هستند، گزارش داد: احتمال افزایش تلفات این کشتار به دلیل شدت جراحات وجود دارد. این گزارش با بیان اینکه «بمباران مدرسه سیده خدیجه با شلیک چهار موشک که یکی از آنها منفجر نشده، صورت گرفت»، می‌افزاید: جنگنده‌های رژیم صهیونیست علاوه بر این مدرسه، بیمارستان صحرایی آن را هم بمباران کردند.

به دنبال این جنایت، رژیم اشغالگر، بعدازظهر امروز نیز مدرسه تخلیه شده «احمد الکرد» در مجاورت مدرسه «سیده خدیجه» را با دو فروند موشک قوی بمباران کرد.

منبع: المیادین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.