معاون آموزشی وزارت بهداشت ضمن اعلام اینکه نتایج آزمون ارتقا و گواهینامه امروز اعلام می شود، گفت: ۹۶ درصد داوطلبان حد نصاب نمره قبولی را کسب کردند.

زمان اعلام نتایج آزمون ارتقا / ۹۶ درصد داوطلبان قبول می شوند

ابوالفضل باقری فرد ضمن بیان این مطلب با اشاره به آخرین وضعیت آزمون ارتقای ۱۴۰۳ گفت: آزمون ارتقا و گواهینامه که هر ساله توسط وزارت بهداشت انجام می‌شد، امسال برای نخستین بار به پنج دانشگاه اصلی و معتبر کشور (شامل دانشگاه اصفهان، تبریز، تهران، شیراز و مشهد) تفویض شد.

وی تاکید کرد: از آنجا که برای نخستین بار این آزمون به دانشگاه‌ها واگذار شده بود، طبیعتا مشکلاتی داشت اما خوشبختانه با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که در نهایت دقت و سلامت برگزار شده است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت از قبولی ۹۶ درصد از داوطلبان ارتقا و گواهینامه در آزمون امسال خبر داد و گفت: امسال با وجود آنکه، آزمون دشواری پیش روی داوطلبان قرار داشت، اما خوشبختانه بیش از ۹۶ درصد از داوطلبان توانستند در این آزمون قبول شوند.

باقری فرد، سلامت مردم را خط قرمز معاونت آموزشی وزارت بهداشت دانست و یادآور شد: از آنجا که داوطلبان این آزمون بطور مستقیم با سلامت جامعه و مردم در ارتباط خواهند بود و در آینده باید بتوانند بیماری‌ها را تشخیص و درمان کنند، از این رو معاونت آموزشی وزارت بهداشت با آزمون‌های ارتقا به صورت سختگیرانه برخورد می‌کند و آمار بالای قبولی امسال، به منزله تسهیل شرایط قبولی داوطلبان نیست. همچنین آزمون سال همچون سال‌های گذشته از استانداردهای لازم برخوردار بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.