زائران اربعین با ارسال کلمه «مرز» به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ می‌توانند به‌سرعت از آخرین وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرز مطلع شوند.

دسترسی سریع به وضعیت ترافیکی مسیرهای اربعین با ارسال یک پیامک

زائران اربعین حسینی می‌توانند با استفاده از یک روش ساده و سریع، از وضعیت ترافیکی مسیرهای منتهی به مرزها آگاه شوند. کافی است کلمه «مرز» را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ که به مرکز مدیریت راه‌های کشور متصل است، ارسال کنند. این سامانه به‌طور لحظه‌ای آخرین وضعیت ترافیکی محورهای اصلی منتهی به پایانه‌های مرزی اربعین را در اختیار زائران قرار می‌دهد.

این خدمات پیامکی به منظور تسهیل و تسریع در انتقال اطلاعات به زائران راه‌اندازی شده است و به آنان کمک می‌کند تا با اطلاع از شرایط مسیرها، بهترین زمان و مسیر را برای حرکت خود انتخاب کنند. همچنین، این اطلاعات به کاهش ترافیک و مدیریت بهتر تردد زائران در مسیرهای پر ازدحام کمک شایانی می‌کند.

مرکز مدیریت راه‌های کشور از زائران خواسته است که حتماً پیش از حرکت، وضعیت جاده‌ها و مسیرهای مرزی را از طریق این سامانه بررسی کنند تا از بروز مشکلات احتمالی در طول سفر جلوگیری شود. این سامانه یکی از تدابیر ویژه‌ای است که برای ایمنی و راحتی زائران در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.