معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان تخصصی نیایش و بیمارستان تخصصی صدر و آسایشگاه توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) با جانبازان بستری در این بیمارستان ها دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران: بیش از ۶۰ هزار جانباز متقاضی کمیسیون پزشکی هستند

به گزارش قدس آنلاین،  سعید اوحدی در این بازدید ضمن دیدار و گفت و گو با جانبازان بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.
وی با اشاره به این که جانبازان عزیز  برای دین و ناموس این ممکلت ایثار کردند و اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور اشغال شود ، تصریح کرد: این  وظیفه همگانی ما است که همه امکانات را برای آن ها مهیا کنیم.
اوحدی با تاکید بر رسیدگی و توجه همه دستگاه‌ها به جانبازان گفت: رئیس جمهور تاکید ویژه برای حل مشکلات جانبازان و ایثارگران دارند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با بانوان جانباز قطع نخاع بستری در مرکز هاجر در مجاورت بیمارستان نیایش، هم خواستار رسیدگی به مسائل درمانی، دارویی، مسکن، معیشت جانبازان و اشتعال فرزندان آن ها شد و گفت:  سال گذشته توفیق داشتیم در مراسم اربعین عشاق حضرت سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشیم اما امروز این توفیق را داریم که در بین عزیزان جانبازی باشیم که مسیر زائران اربعین را باز کردند.

اوحدی با بیان این که  جانبازان عزیز دو خواسته اصلی دارند، افزود: در خواست اول به اشتغال فرزندانشان بر می گردد که با توجه به تاکید رئیس جمهور تقاضا دارم همه دستگاه‌ها کمک کنند تا موضوع اشتغال فرزندان این عزیزان که همه داشته‌های خود را برای آسایش مردم در طبق اخلاص گذاشتند، به صورت جدی پیگیری شود.

وی تشکیل مستمر کمیسیون پزشکی بمنظور تعیین درصد جانبازی را  خواسته دیگر جانبازان عزیز عنوان کرد و گفت: امروز بیش از ۶۰ هزار عزیز جانباز ما متقاضی کمیسیون پزشکی هستند و قول دادیم که کمیسیون پزشکی به صورت مستمر در استان ها و همچنین و در بیمارستان‌های تخصصی صدر و نیایش  برای تعیین درصد جانبازی برگزار شود تا این عدد به صورت جدی کاهش پیدا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.