موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

مهاجم تیم ملی ایران بدون اینکه مشکلات قبلی در کنارش باشد به ایران آمد و در تمرینات تیم ملی ایران شرکت کرد.

مهدی قایدی در گفت و گو با قدس: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، قایدی در اردوی داخلی قبلی تیم ملی نتوانست به ایران بیاید تا در کنار دیگر ملی‌پوشان به تمرین بپردازد اما حالا وضعیت او کاملاً متفاوت است با انگیزه خاصی با هم تیمی‌های خود تمرین می‌کند.

*رشد تیم‌های کوچک

قایدی درحالی که امید بسیاری به موفقیت همراه با تیم ملی و رفتن به جام جهانی فوتبال دارد، این جملات را به زبان آورد:« ما نباید هیچ تیمی را در راه رسیدن به جام جهانی دست کم بگیریم. تیم‌ها کوچک قاره آسیا رشد کرده‌اند و ما این تغییرات را در جام ملت‌های آسیا به خوبی احساس کردیم. دیدید قطر برای دومین دوره پی در پی قهرمان جام ملت‌های آسیا شد. آن‌ها تیم خوب و شایسته‌ای دارند وبازی کردن با چنین تیم‌هایی سخت و دشوار است. البته قطر در گروه ما نیست اما تیم‌هایی مانند امارات و ازبکستان و حتی همین قرقیزستان می‌توانند کار را برای دیگر مدعیان سخت کنند».

*شانس صعود

 از قایدی درباره شانس تیم ملی ایران برای صعود از این گروه سؤال کردیم که او این پاسخ را داد:« درست است که فوتبال در قاره آسیا رشد کرده و تیم‌های کوچک را نباید دست کم گرفت اما تردیدی نباید داشته باشید که تیم ملی ایران مدعی اول صعود از این گروه است و بازی‌های پیش را با جدیت پیگیری خواهد کرد. ما هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت و با قدرت در اولین بازی خود ظاهر می‌شویم».

*دنبال 6 امتیاز

 مهاجم تیم ملی ایران درباره اینکه برخی تصور می‌کنند اولین بازی تیم ملی آسان است این واکنش را نشان داد:« ما باید اولین گام را محکم برداریم. قرقیزستان تیم بسیار خوبی است و ارزش‌های خود را نشان داده است. امارات هم تیم بسیار خوبی است که من با سبک بازی این تیم کاملاً آشنا هستم. باید تلاش کنیم در دو بازی ابتدایی 6 امتیاز بدست آوریم. این خیلی مهم است که گام‌های اول را بسیار محکم برداریم و اجازندهیم امتیازات به سادگی از دست برود. ما باید قدر امتیازات هفته‌های ابتدایی را بدانیم تا در ادامه راه دچار مشکل نشویم».

*اولین جام جهانی من

از قایدی درباره آمادگی‌اش در اردوی جدید سؤال کردیم که او گفت:« دوباره به تیم ملی دعوت شدم و بسیار خوشحالم. دوست دارم اولین تجربه حضور در جام جهانی را پشت سربگذارم. در جام جهانی قبل حضور نداشتم اما تلاش می‌کنم در جام جهانی آینده یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی باشم. خیلی انگیزه دارم و با آمادگی به اردوی جدید رسیدم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم و خودم را به سرمربی تیم ملی نشان دهم».

*انگیزه بالای ملی پوشان

آیا تیم ملی فضای مطلوبی که رو به موفقیت باشد را دارد؟ قایدی پاسخ این پرسش را هم داد:«بله، همه بازیکنان با انگیزه و نشاط بالا در اردوی تیم ملی حضور دارند. شرایط بسیار خوب است و همه دست به دست هم دادیم تا تیم ملی بار دیگر به جام جهانی برود. اینکه تصور کنیم بازی‌های آسانی پیش رو داریم، هرگز درست نیست. بازی‌ها یکی بعد از دیگری سخت و دشوار است و بازی آسان وجود ندارد. به دنبال کسب موفقیت هستیم و باید با همه قوا بازی کنیم».

*موقعیت باشگاهی

از قایدی در مورد موقعیت باشگاهی و هم بازی بودن با مغانلو پرسیدیم و او گفت: «تیم ما تقویت شده و امیدواریم این فصل نسبت به فصل قبل موقعیت بهتری در جدول داشته باشیم. با آمدن مغانلو در خط حمله دیگر تنها نیستم و سیستم تیم ما تغییراتی داشته است. آمدن شهریار به من کمک بزرگی کرد و ما در این مدت به هماهنگی خوبی هم رسیدیم.
* داستان استقلال

مهاجم سابق استقلال در مورد شرایط آبی پوشان در این فصل گفت: استقلال خریدهای عالی داشته و می تواند راحت به قهرمانی برسد. استقلال فصل قبل در بازی‌های آخر تمرکزش را از دست داد و اسیر حاشیه ها شد وگرنه فصل قبل هم می توانست با نکونام جام بیاورد.این فصل اما بازیکنان خارجی با تجربه زیادی جذب این تیم شده‌اند که می‌توانند موجب برتری استقلال در هربازی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.