موکب رسانه‌ای امام رضا(ع)

ماکسیم لیسیتسین با اعلام اینکه تیمش به دنبال کسب حداکثر امتیاز در انتخابی جام جهانی است، عنوان کرد با مشکل راهی ایران می‌شود.

سرمربی قرقیزستان: با مشکلات زیادی به ایران می‌رسیم/ جاه‌طلبی ما تلاش برای کسب امتیاز در هر بازی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال قرقیزستان در اولین دیدارش در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ملی ایران برود و سپس میزبان ازبکستان خواهد بود. قرقیزستان در رتبه ۱۰۲ فیفاست و ایران در رده ۲۰ این رده‌بندی قرار دارد و این نشان‌دهنده کار دشوار قرقیزها در اولین گام است.

ماکسیم لیسیتسین، سرمربی تیم ملی قرقیزستان، به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آماده‌سازی تیم ما طبق برنامه پیش رفت و البته مشکلاتی نیز داشتیم و تیم ما به دلیل دیر رسیدن بازیکنان اصلی دیر تکمیل شد. با مشکلات حمل و نقل مواجه شده‌ایم و با مشکلات زیادی به محل برگزاری بازی اول (فولادشهر) خواهیم رسید و در ادامه نیز باید به بیشکک برگردیم تا برای بازی دوم خود آماده شویم. 

او در بخش بعدی صحبت‌هایش گفت: ۱۰ بازی بزرگ مقابل برترین تیم های آسیا در پیش داریم و باید به این دیدارها به عنوان فرصتی برای پیشرفت تیم و بازیکنان نگاه کنیم. در هر مسابقه‌ای به دنبال بهترین عملکرد ممکن‌مان خواهیم بود و سعی می‌کنیم تا جایی که می‌توانیم امتیاز کسب کنیم. ما به‌خوبی می‌دانیم که با تیم‌های بسیار خوبی بازی خواهیم کرد و اهداف خود را داریم. به طور کلی جاه‌طلبی ما تلاش برای کسب امتیاز در هر بازی است.

لیسیتسین با هدایت جمهوری قرقیزستان به مرحله حذفی بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ رسید و حالا تیمش در دور نهایی انتخابی جام جهانی کار دشواری در پیش دارد.

سرمربی قیزستان افزود: به همراه کل تیم با هیجان زیادی منتظر دور سوم هستیم و همه بازیکنان منتظرند خودشان را مقابل بهترین‌های آسیا محک بزنند.

جمهوری قرقیزستان برای اولین بار دور دوم مسابقات انتخابی جام جهانی را پشت سر گذاشته است و برای نخستین بار در مرحله نهایی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.