ایلام – خبرنگار قدس - فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: هیچ زائری بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز مهران و ورود به کشور عراق را ندارد.

ممنوعیت خروج زائران از مرز مهران بدون ویزا و گذرنامه

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان ایلام که در شهرستان مهران برگزار شد با بیان اینکه نيروي انتظامي به هيچ زائري بدون داشتن گذرنامه و ويزا اجازه خروج از مرز را نخواهد داد، اظهارداشت: در حال حاضر در مرز مهران ويزاي کشور عراق صادر نمي شود و دستگاههاي متولي از اعلام خبر صدور ويزا در مرز مهران خودداري کنند.

وی با اشاره به اینکه پلیس تدارک ویژه ای برای ایام اربعین حسینی (ع) برای خروج زائران از مرز مهران دیده است و در آمادگی کامل بسر می برد، افزود: پليس با افزايش 10 گيت خروجي و افزايش نيروهاي اداره گذرنامه در پايانه مصمم است که زائران را در کمترين زمان ممکن راهي عتبات عاليات کند.

فرمانده انتظامي استان ايلام با بیان اینکه در صورت راه اندازي اردوگاههاي اقامتي در مرز مهران براي زائران عتبات عاليات نيروي انتظامي آمادگي دارد تا به منظور تسهيل در تردد آن ها مدارک گذرنامه و ويزاي زائران در اين اردوگاهها توسط مأموران با استفاده از لب تاپ کنترل و سرعت خروج آن ها در پايانه افزايش پيدا کند، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در مسیرهای منتهی به مرز مهران گشت های پلیس راه تقویت شده و در همین راستا با هماهنگي پليس راه کشور چندين اکيپ کمکي براي همين منظور در نظر گرفته شده است.

سردار علی دولتی با اشاره به بازگشت زوار بعد از اربعین حسینی از مرز مهران و مشکلات فراروی، یادآور شد: بايستي از هم اکنون تمهيدات لازم براي تهيه و تدارک وسايل نقليه جهت بازگشت زائران به شهرهاي آن ها انديشيده شود.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    1 2
    سلام من خیلی دوست دارم اربعین کربلا باشم اما گذرنامه ام تا بعد از اربعین میاد میتونم بدون گذرنامه برم
  • علی کرمی IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    3 2
    من گذر نامه ندارم آیا از مرز مهران می توانم گذرنامه دریافت و به کربلا بروم؟