قدس آنلاین:نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و امیرالحاج ایران از مصدومان حادثه مکه عیادت کرد.

دیدار امیرالحاج ایران با مصدومان حادثه مکه

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر که به همراه تنی چند از اعضای بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از مرکز پزشکی حج بازدید می کرد با حضور در بالین مصدومان حادثه سقوط جرثقیل در مکه از آنان عیادت کرد و برای سلامتی آنان دعا کرد.

در این بازدید که سرپرست حجاج ایرانی را مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت همراهی می کردند حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در جریان روند درمانی مصدومان قرار گرفت.

بر پایه این گزارش همچنین حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر به هنگام بازدید از بخش های مختلف مرکز پزشکی حج از سایر بیماران نیز عیادت و برای شفای آنان دعا کرد.

گفتنی است در این بازدید دکتر کولیوند معاون مركز پزشكي حج و زيارت جمعيت هلال احمر و دیگر مسئولان این مرکز در خصوص نحوه خدمات رسانی به زائران و همچنین مصدومان حادثه مسجد الحرام گزارشی ارائه کردند.

این گزارش می افزاید در پایان این بازدید سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان و پزشکان مرکز پزشکی حج طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از خدمات ارائه شده به زائران بیت الله الحرام توسط پزشکان و دیگر عوامل امور پزشکی خاطر نشان ساخت: حادثه  مکه اتفاقی عجیب و غیرمنتظره بود که اگر لطف خدا شامل نمی شد قطعا تعداد کشته ها و مجروحان می توانست بسیار بیشتر از وضعیت کنونی باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه از طریق امور پزشکی می توانیم بحث دیپلماسی حج را دنبال کنیم گفت: امور پزشکی یکی از محل هایی است که می توانیم دیپلماسی حج را پیگیری و به نتیجه برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.