قدس آنلاین/همدان: خوشبختانه نقش و تعامل اطلاعاتی مردم موجب شده که امروز پلیس مبارزه با مواد مخدر دارای اشراف اطلاعاتی مطلوبی در سطح استان همدان باشد.

کشف ۳۳ کیلوگرم تریاک در شهرستان ملایر

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب فرمانده انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین ، با اعلام مطلب فوق افزود: در پی خبری مبنی بر اینکه اشخاصی قصد دارند مقداری مواد مخدر از نوع

تریاک را در اوزان بالا از استان‎های مرکزی کشور با خودروی سواری به مقصد شهرستان ملایر حمل کنند، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: مأموران با استفاده از چند اکیپ اطلاعاتی و عملیاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان ملایر اقدام به شناسایی محل اختفای آنها در شهرستان ملایر نموده و پس از ورود مواد مخدر ، محل مورد نظر

مورد بازرسی قرار گرفت و حدود 33 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


مهدیان‎نسب خاطرنشان کرد: پلیس استان همدان با مشارکت و همراهی مردم، عرصه را بر فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تنگ کرده ، که این موضوع جای توجه ویژه دارد.

وی با تشریح اینکه به طور حتم استمرار تعامل و ارتباط با مردم یکی از رویکردهای اصلی پلیس مبارزه با مواد مخدر است، یادآورشد: همین امر باعث موفقیت پلیس استان در مبارزه با اکثر جرائم ومجرمین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.