۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 376691

چیزی که در خصوص گلکسی Note ۶ Lite سامسونگ، چه منحنی و چه صاف، قابل توجه می باشد، قدرتمندی بالای آن می باشد.

گلکسی Note ۶ Lite با قدرت خود شما را گیج می کند

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین و به نقل از Forbes، شایعات زیادی منتشر شده است که نشان می دهد حتی کم قدرت ترین نمونه از گلکسی Note 6 Lite، می تواند رقیب پرقدرتی برای گلکسی S7 هوشمند سامسونگ باشد.

براساس اخبار غیر رسمی منتشر شده، گلکسی Note 6 Lite که هنوز نام مشخص و رسمی ندارد، با یک صفحه نمایش 5.8 اینچی، رم 4 گیگابایتی و پردازنده ی Snapdragon 820 راه اندازی خواهد شد.

جزییات لو رفته از این گوشی هوشمند با جزییات برخی از مدل های گوشی هوشمند گلکسی S7 سامسونگ که در حال حاضر یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند بازار می باشد، مطابقت دارد.

علاوه بر این شایعات، خبرهایی به گوش می رسد که نشان می دهد که گوشی هوشمند گلکسی Note 6 Lite از پردازنده ی هوشمند Snapdragon 820 با رم 6 گیگابایتی بهره خواهد گرفت.

هر چند که براساس این شایعات و اخبار غیر رسمی، اندازه ی صفحه نمایش این گوشی هوشمند، نسبت به مدل های پیشین خود، کاهش قابل ملاحظه یی داشته است، اما با این وجود به نظر می رسد که این گوشی هوشمند، نمونه یی بسیار قدرتمند در بین گوشی های هوشمند فعلی موجود در بازار باشد.

البته با افزایش قدرت قابل توجه در این نمونه از گوشی هوشمند توسط سامسونگ، انتظار می رود که قیمت آن را نیز افزایش دهد. البته کارشناسان پیش بینی می کنند که سامسونگ نمونه ای از گوشی هوشمند با قیمت مناسب را در کنار گوشی هوشمند گلکسی Note 6 Lite روانه ی بازار کند.

البته وجود چنین دستگاه قدرتمندی از طرف سامسونگ، هنوز در حاله یی از ابهام است و باید منتظر ماند و دید که این کمپانی برای راه اندازی دو گوشی هوشمند آینده ی خود چه برنامه هایی در نظر گرفته است.

 

ترجمه: رها واعظی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.